پس از نایب قهرمانی در رقابت های جهان در کشور صربستان

جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ 10:15
تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال بامداد امروز به کشور باز گشت
تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جهان در کشور صربستان بامداد امروز (جمعه) به کشور بازگشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان روزهای 10 تا 12 آبان ماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با یک مدال طلای امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم، 4 مدال نقره پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، مهدی محسن نژاد در وزن 60 کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم، امین کاویانی نژاد در وزن 77 کیلوگرم و 2 مدال برنز علیرضا نجاتی در وزن 63 کیلوگرم و ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم بعنوان نایب قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

اعضای تیم کشورمان ساعت 3:35 بامداد امروز (جمعه) 14 آبان ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور باز گشتند و مورد استقبال ابراهیم مهربان سرپرست دبیری فدراسیون کشتی قرار گرفتند.



برچسب ها :