محمدباقر قالیباف کسب ۴ مدال طلا در مسابقات جهانی کشتی فرنگی را تبریک گفت
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب چهار مدال طلا در مسابقات جهانی کشتی فرنگی را به مردم تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمد باقر قالیباف در پیامی در صفحۀ شخصی اینستاگرام خود تصریح کرد: «کسب مدال طلا توسط پهلوانهای تیم ملی کشتی فرنگی میثم دلخانی، محمدرضا گرایی، محمد محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی را به مردم عزیز ایران به ویژه مردم عزیز بابل، آمل و شیراز تبریک میگویم.
رکورد شکنی و کسب ۴ مدال طلا در مسابقات جهانی کشتی فرنگی مرهون تلاشهای مربی توانمند و باتجربه تیم ملی، آقای بنا و کادر مربیان و مسئولان فدراسیون به ویژه آقای علیرضا دبیر است، که به آنها نیز خدا قوت بگویم.»
برچسب ها :