تیم ملی کشتی فرنگی فرداشب به کشور باز می گردد
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی پس از قطعی شدن نایب قهرمانی در رقابت های جهانی نروژ، ساعت 20:55 فردا شب (دوشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور باز می گردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در در پایان مسابقات 7 وزن کشتی فرنگی، محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا و محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم و پژمان پشتام در وزن 82 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.
در سه وزن پایانی نیز میثم دلخانی و محمدرضا گرایی به ترتیب در اوزان 63 و 67 کیلوگرم در دیدار فینال حضور دارند که امشب به مصاف حریفان خود می روند.
با توجه به امتیازات کسب شده توسط تیم ایران نایب قهرمانی تیم کشورمان قطعی شده و تیم روسیه نیز عنوان نخست را از آن خود کرده است.
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از حضور در این مسابقات ساعت 20:55 فرداشب (دوشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور باز می گردند.
برچسب ها :