تیم ملی کشتی فرنگی توکیو را به مقصد تهران ترک کرد
لحظاتی پیش تیم های ملی وزنه برداری و کشتی فرنگی کشورمان در میان هماهنگی و بدرقه تشریفات کمیته ملی المپیک، توکیو را ب همقصد دوحه و سپس تهران ترک کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، بدین ترتیب فردا با ورود تیم های ملی وزنه برداری و کشتی فرنگی به کشورمان تنها تیم های ملی کاراته و کشتی آزاد در توکیو باقی می مانند تا به رقابت هایشان ادامه دهند.
ملی پوشان فرنگی و پولادمردان کشورمان فردا ظهر وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) شده تا از سوی مسئولان کمیته ملی المپیک، فدراسیون های کشتی و وزنه برداری و علاقه مندان به ورزش مورد استقبال قرار گیرند.
برچسب ها :