استفاده کشتی گیران از امکانات تفریحی در اردو
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای برگزاری آخرین مرحله از تمرینات خود به منظور حضور در بازی های المپیک توکیو، از امروز در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این اردو تا روز 4 مردادماه زمان اعزام تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به ژاپن ادامه خواهد داشت و فرنگی کاران تمرینات متنوعی در مدت زمان باقی مانده تا این بازی ها پشت سر خواهند گذاشت.
بر این اساس به منظور حفظ روحیه ورزشکاران و جدا شدن از شرایط سخت تمرینات، امکانات تفریحی از جمله بازی های کامپیوتری (PS4) در خانه کشتی مهیا شده تا نمایندگان کشورمان در المپیک توکیو در اوقات فراغت خود کمی ذهن خود را از فشار و استرس روانی مسابقات دور کنند.
علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم، محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم 5 نماینده کشتی فرنگی ایران در المپیک توکیو هستند که تمرینات خود را زیر نظر محمد بنا سرمربی و سایر همکارانش پشت سر می گذارند.
برچسب ها :