پس از حضور در رقابت های گزینشی در قزاقستان

یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ 20:11
تیم های کشتی فرنگی و آزاد دوشنبه و چهارشنبه به کشور باز می گردند
تیم های کشتی فرنگی و آزاد کشورمان پس از حضور در رقابت های گزینشی در قزاقستان به ترتیب صبح و بامداد روزهای دوشنبه و چهارشنبه به کشور باز می گردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا روزهای 20 و 22 فروردین ماه در شهر آلماتی کشور قزاقستان برگزار شد و در پایان تیم های ایران در کشتی فرنگی توسط محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی در اوزان 67 و 97 کیلوگرم صاحب 2 سهمیه و در کشتی آزاد توسط امیرمحمد یزدانی، یونس امامی و محمدحسین محمدیان در اوزان 65، 74 و 97 کیلوگرم صاحب سه سهمیه شدند.

سه کشتی گیر فرنگی کار کشورمان پس از حضور در این رقابت ها ساعت 4:20 صبح فردا (دوشنبه 23 فروردین ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی به کشور باز می گردند.

آزادکاران کشورمان نیز ساعت 50 دقیقه بامداد روز چهارشنبه 25 فروردین ماه به کشور باز خواهند گشت.



برچسب ها :