تیم های منتخب کشورمان دیروز مهمان سفارت ایران بودند
تیم های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان که برای حضور در رقابت های بین المللی در اوکراین حضور داشتند، دیروز مهمان سفارت ایران بودند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، با دعوت منوچهر مرادی سفیر ایران در کشور اوکراین تیم های منتخب کشورمان که برای حضور در رقابت های جام مربیان و کشتی گیران برتر در شهر کی یف حضور داشتند، دیروز در ضیافت ناهار در سفارت ایران در کشور اوکراین شرکت کردند.
برچسب ها :