در دوران قرنطینه 10 کیلو وزن کم کردم
به دنبال کسب سهمیه المپیک هستم
سرگئی سیمینوف گفت: در دوران قرنطینه 10 کیلو از وزن خود را کم کردم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، سرگئی سیمینوف دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی جهان از کشور روسیه با بیان این مطلب افزود: اگرچه دوران در خانه ماندن سخت بود اما من تمرینات متنوعی را انجام دادم و با یک رژیم غذایی سالم توانستم 10 کیلوگرم از وزن خود را کم کنم.
وی ادامه داد: با انجام این رژیم غذایی و کم کردن وزن، تحرک، سرعت و اجرای تکنیک ها راحت تر شده و امیدوارم با گذشت زمان کیلوهای از دست رفته را از طریق حجم عضله جبران کنم.
دارنده مدال برنز المپیک تصریح کرد: هنوز سهمیه المپیک را کسب نکردم و می خواهم، با آرامش تمرینات خود را انجام دهم تا بتوانم مجوز حضور در این رقابت ها را بدست آورم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در مهرماه امکان برگزاری رقابت های کشتی در کشور فراهم شود تا بتوانم در جو مسابقات قرار گیرم.
برچسب ها :