رقابت های گزینشی المپیک در قاره آمریکا

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ 12:56
12 کشتی گیر در کشتی فرنگی سهمیه گرفتند
رقابت های گزینشی المپیک در قاره آمریکا از دیروز در شهر اتاوا کانادا آغاز شده است که در پایان رقابت های کشتی فرنگی 12 کشتی گیر سهمیه المپیک را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در حالی که مسابقات گزینشی المپیک به خاطر شیوع ویروس کرونا در قاره های آسیا، اروپا و آفریقا، اقیانوسیه، به تعویق افتاده است، اما رقابت های کسب سهمیه در قاره آمریکا طبق برنامه از دیروز در شهر اُتاوا کانادا در حال برگزاری است.

بر این اساس در پایان رقابت های کشتی فرنگی نفرات زیر با حضور در دیدار فینال، سهمیه المپیک 2020 توکیو را بدست آوردند.

اسامی نفرات اول و دوم این مسابقات به شرح زیر است:

60 کیلوگرم: 1- لوییز سانچز (کوبا) 2- ایلدار حافظ اف (آمریکا)
67 کیلوگرم: 1- جولیان آسیویدو (کلمبیا) 2- الخاندرو سانچو (آمریکا)
77 کیلوگرم: 1- یوسوانیس پنا فلورس (کوبا) 2- خوزه وارگاس رویدا (مکزیک)
87 کیلوگرم: 1- جوزف راو (آمریکا) 2- دانیل هچاواریا (کوبا)
97 کیلوگرم: 1- گابریل روسیلو کیندلان (کوبا) تریسی هانکوک (آمریکا)
130 کیلوگرم: 1- یاسمانی آکوستا فرناندز (شیلی) 2- ادوارد سوقومونیان (برزیل)

مسابقات کشتی آزاد این رقابت ها فردا (یکشنبه) برگزار می شود.



برچسب ها :