عمل خوبی بود و تا دو ماه دیگر تمریناتم را آغاز می کنم
حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان گفت و گویی را با خبرنگار اتحادیه جهانی کشتی انجام داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، متن مصاحبه حسن یزدانی که در صفحه اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی به دو زبان فارسی و انگلیسی انعکاس یافته است به شرح زیر است:
بلافاصله بعد از عمل جراحی بر روی زانو، حسن یزدانی دارنده دو طلای جهان و طلای المپیک به اریک اولانوفسکی خبرنگار اتحادیه جهانی کشتی گفت: عمل خوبی بود و در حال حاضر وضعیت خوبی دارم. دو ماه دیگر تمریناتم را رو تشک کشتی آغاز می کنم. وضعیت روحی خوبی دارم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد
برچسب ها :