اخلاقی از مهدی محمدی عیادت کرد
حبیب اله اخلاقی رئیس انستیتو کشتی بعد از ظهر امروز با حضور در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران از مهدی محمدی مربی تیم های ملی کشتی فرنگی عیادت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حبیب اله اخلاقی رییس انستیتو کشتی و قهرمان کشتی فرنگی جهان امروز با حضور در بیمارستان شهید هاشمی نژاد از مهدی محمدی عضو سابق تیم ملی و دارنده مدال برنز آسیا عیادت کرد.
اخلاقی در این دیدار ضمن اینکه در جریان روند درمانی محمدی قرار گرفت آمادگی فدراسیون کشتی را برای هر نوع کمک درمانی و... به مربی سابق تیم های ملی اعلام کرد.
عسکر موسوی دبیر کمیته استعدادیابی نیز در این دیدار حضور داشت.
برچسب ها :