مراسم رونمایی از کتاب کشتی گیر شهید ابراهیم اسمی صبح امروز برگزار شد

دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ 13:11
دبیر: عنایت شهدا باعث شده تا حال ما همیشه خوب باشد
مراسم رونمایی از کتاب کشتی گیر شهید ابراهیم اسمی با نام "شمع بی صدا می شود" به قلم سبحان خسروی بعنوان پنجمین کتاب از سری کتاب های شهیدان کشتی گیر، صبح امروز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس فدراسیون کشتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مراسم با حضور خانواده معزز شهید کشتی گیر مدافع حرم ابراهیم اسمی از جمله پدر، مادر، برادران و خواهران این شهید والامقام، جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه برگزار شد.
رئیس فدراسیون کشتی در ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم به حاضریان گفت: لطف خدا شامل حال ما شد و خود شهید خواست که کتابش از سوی فدراسیون کشتی نوشته شود و وقتی برای شهدا کار می کنیم حالمان خوب می شود و انرژی می گیریم و ما به این موضوع افتخار می کنیم.
دبیر با تشکر از عوامل پیگیر تدوین کتاب شهدای کشتی گیری از جمله خانم ها جواهری و خانزاده تصریح کرد: در برنامه داریم که هر هفته یک کتاب شهید را رونمایی کنیم و رونمایی از کتاب پیشکسوتان و بزرگان کشتی هم در دستور کار قرار دارد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: من این شهید بزرگوار را نمی شناختم و وقتی چند ماه پیش در موردش شنیدم، بسیار به مرام وی علاقمند شدم و گفتم که چاپ کتاب شهید اسمی در اولویت قرار بگیرد.
دبیر اظهار داشت: اعتقاد داریم که کتاب ها باید به گونه ای نوشته شود که زبان حال خود فرد باشد و توسط مردم از کتاب فروشی ها خریداری شود، نه اینکه فقط هدیه داده شود. اگر این اتفاق بیافتد همه با فرهنگ زندگی و منش شهدا آشنا می شوند.
در ادامه پدر شهید اسمی گفت: حضور شهید ابراهیم را همواره در زندگی خود احساس می کنیم و هرجا مشکلی باشد خیلی زود حل می شود. از فدراسیون تشکر ویژه می کنم و می خواهم که کارتان را با قدرت ادامه دهید.
پهلوان از دوستان شهید اسمی نیز اظهار داشت: شهدا پشتیبان فدراسیون هستند و تا برای شهدا کار می کنید خیالتان راحت باشد و پرقدرت جلو بروید چراکه شهداء هیچ وقت نمی خواهند به کسی مدیون باشند و آن ها چراغ راه هستند.
خانم جواهری از مسئولان پیگیری چاپ کتاب شهدا به نمایندگی از سبحان خسروی نویسنده این کتاب که در این جلسه حضور نداشت گفت: وقتی در خانه شهید حضور داشتیم و یا در حال نگارش کتاب این شهید والامقام بودیم حضور معنوی وی را حس می کردیم. این شهید از شهدای خاص و والامقام است که درجات عرفانی داشته و اینکه کار کتاب شهید را ما انجام داده ایم نظر شهید والامقام ابراهیم اسمی بوده است.
وی ادامه داد: شهدا گره گشا هستند و اگر مشکلی داشتیم به آن ها توسل کنیم. نوع تربیت مادر و رزق و روزی حلال پدر باعث شد تا شهید اسمی به درجات بالای اخلاص و در نهایت درجه رفیع شهادت نائل شود.




برچسب ها :