دیدار پیشکسوت قدیمی و عنوان دار کشتی، با رئیس فدراسیون (فیلم – گزارش تصویری)

دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ 14:17
محمدابراهیم سیف پور در کمپ تیم های ملی کشتی حضور یافت
محمد ابراهیم سیف پور دارنده 2 مدال طلا و مدال نقره جهان، مدال برنز المپیک و مدال نقره بازی های آسیایی و از کشتی گیران همدوره جهان پهلوان تختی ظهر امروز در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، سیف پور ابتدا دیداری با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی داشت.

دبیر در این دیدار با بیان اینکه پیشکسوتان کشتی برای این رشته ی ورزشی نعمت هستند گفت: درب اتاق بنده به سوی تمامی قهرمانان و پیشکسوتان کشتی باز است و آماده ام که از نقطه نظرات آن ها استفاده کنم.

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه با مرور خاطرات محمد ابراهیم سیف پور وی را کشتی گیری فنی و با کلاس بالا دانست و برای این پیشکسوت کشتی کشور آرزوی سلامتی و طول عمر کرد.

محمدابراهیم سیف پور نیز در ادامه با قدردانی از فعالیت هایی که در مدت سه سال گذشته توسط فدراسیون کشتی انجام گرفته است گفت: خوشبختانه محلی در شأن جامعه ی کشتی برای تمرینات ملی پوشان فراهم شده و امیدوارم که کشتی گیران ملی پوش نیز قدر این امکانات را بدانند و نهایت استفاده را ببرند.

در ادامه سیف پور با قدردانی از زحمات علی اکبر جیرسرایی تصریح کرد: در این مدت که مسئولیت کمیته پیشکسوتان به آقای جیرسرایی سپرده شده است، خوشبختانه نظم و انضباط خوبی در کارها صورت گرفته و تمامی برنامه های پیشکسوتان به خوبی پیش می رود.

سیف پور در ادامه در کمپ تیم های ملی کشتی حضور یافت و دقایقی را از محل تمرینات کشتی گیران ملی پوش بازدید بعمل آورد.

این پیشکسوت قدیمی و گرانقدر کشتی کشور در ادامه با برخی از اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از جمله محمدهادی ساروی دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک دیدار و برای آن ها آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با این قهرمان گرانقدر کشتی آزاد جهان گفت و گو کرد و مرور خاطراتی در مورد مسابقات خود در رقابت های قهرمانی آسیا در هند که  سیف پور نیز در آن حضور داشت پرداخت.

در ادامه گفت و گویی با این پیشکسوت گرانقدر به صورت فیلم انجام شده، که قابل مشاهده است.





عکس از کاظم پرورده




گالری تصاویر

برچسب ها :