جلسه ی هماهنگی مسئولان سازمان لیگ با رئیس فدراسیون کشتی (همراه با گزارش تصویری)

یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ 13:29
علیرضا دبیر: قرارداد کشتی گیران و مربیان باید افزایش یابد
جلسه ی هماهنگی مسئولان سازمان لیگ با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در خصوص مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در جلسه هماهنگی از مسئولان سازمان لیگ بابت برگزاری منظم و باشکوه لیگ برتر کشتی آزاد تقدیر کرد و گفت: باید بلافاصله بعد از پایان لیگ برتر کشتی فرنگی، برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان برنامه ریزی کنید.

وی با بیان اینکه امسال قرارداد ها افزایش پیدا کرد، افزود : قرارداد کشتی گیران و مربیان باید در جام باشگاه‌های جهان و لیگ سال آینده به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

دبیر از مسئولان سازمان لیگ خواست تا با برنامه ریزی درست مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی را همچون لیگ برتر کشتی آزاد برگزار کنند.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان بیان کرد: در صورت وجود اشکال و نواقص در آیین نامه برگزاری لیگ برتر با همفکری مسئولان و مربیان تیم های لیگ برتری برای مسابقات سال آینده آن را اصلاح نمایید.

مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی روز جمعه ۱۸ آذر ماه در سالن شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

تیم منتخب کشتی فرنگی پیش از حضور در رقابت های بین المللی جام پاشایان (گزارش تصویری)
بخشنامه مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی کشور اعلام شد
برای حضور در رقابت های بین المللی جام پاشایان ارمنستان
تمرین تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان (گزارش تصویری)
کودکان اتیسم در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور پیدا کردند
تمرین تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان (گزارش تصویری)
روایتی از زندگی 2 شهید استان تهران در جنگ های 12 روزه و رمضان
جلسه انعقاد تفاهم‌نامه واگذاری مجموعه ورزشی المپیک شهرکرد به فدراسیون کشتی برگزار می‌شود (اصلاحیه)
کایل اسنایدر: کشتی ایران در دنیا بی‌رقیب است
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جهت سنجش و ارزیابی شاخص‌های آمادگی جسمانی برگزار می‌شود
مسابقات لیگ سراسری جوانان کشور یادواره شهدای جنگ رمضان
اخباری از کشتی استان تهران؛
آب تنی اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان (گزارش تصویری)
برای حضور در رقابت های بین المللی جام پاشایان ارمنستان