با توجه به مشغله کاری و موافقت فدراسیون کشتی

دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ 09:35
نصیرزاده از حضور در سازمان لیگ کشتی استعفاء داد
دکتر عبدالمهدی نصیرزاده از حضور در سازمان لیگ کشتی استعفاء داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دکتر عبدالمهدی نصیرزاده، از کشتی گیران اسبق و مربی کشتی و مدرس دانشگاه که هم اکنون بعنوان رئیس در فدراسیون بدنسازی مشغول به کار هستند، از فدراسیون کشتی خواست تا به مسئولیت خود در سازمان لیگ پایان دهد، و این موضوع مورد موافقت فدراسیون کشتی قرار گرفت.

لازم به ذکر است نصیرزاده به مدت سه سال عهده دار سازمان لیگ کشتی بود که در این مدت لیگ کشتی کشور از حالت سکون درآمد و حرکت رو به جلویی داشت. با توجه به شیوع ویروس کرونا در دو سال گذشته، نصیرزاده تمام تلاش خود را کرد تا لیگ برتر کشتی کشور برگزار شود که امسال عملکرد وی در این لیگ بسیار عالی بود و حضور 30 تیم در این مسابقات (16 تیم فرنگی، 14 تیم آزاد) ، برگزاری مسابقات به صورت نیمه متمرکز و حضور پررنگ تر کشتی گیران و مربیان شاهد این امر می باشد.

فدراسیون کشتی با توجه به توانمندی های جناب آقای نصیرزاده همچنان از ایشان بعنوان برادر و مشاور در کنار خود بهره خواهد برد.



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

اردوی تیم ملی کشتی ساحلی نوجوانان از 10 تیر در منطقه آزاد ارس برگزار می شود
تیم منتخب کشتی فرنگی پیش از حضور در رقابت های بین المللی جام پاشایان (گزارش تصویری)
بخشنامه مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی کشور اعلام شد
برای حضور در رقابت های بین المللی جام پاشایان ارمنستان
تمرین تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان (گزارش تصویری)
کودکان اتیسم در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور پیدا کردند
تمرین تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان (گزارش تصویری)
روایتی از زندگی 2 شهید استان تهران در جنگ های 12 روزه و رمضان
جلسه انعقاد تفاهم‌نامه واگذاری مجموعه ورزشی المپیک شهرکرد به فدراسیون کشتی برگزار می‌شود (اصلاحیه)
کایل اسنایدر: کشتی ایران در دنیا بی‌رقیب است
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جهت سنجش و ارزیابی شاخص‌های آمادگی جسمانی برگزار می‌شود
مسابقات لیگ سراسری جوانان کشور یادواره شهدای جنگ رمضان
اخباری از کشتی استان تهران؛
آب تنی اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان (گزارش تصویری)