پس از دیدار رئیس سازمان لیگ کشتی صورت گرفت

جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ 09:00
ابراز علاقه باشگاه های سیرجانی برای حضور در لیگ برتر کشتی
رییس سازمان لیگ کشتی در نشست هایی جداگانه با مدیران عامل دو باشگاه سیرجانی جهت حضور در لیگ برتر کشتی سال 99 شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده، رییس سازمان لیگ کشتی که به سیرجان سفر کرده، صبح دیروز ابتدا نشستی را با محمد جواهری، مدیرعامل گل گهر سیرجان برگزار کرد. این باشگاه که در لیگ برتر فوتبال هم تیمداری می کند، با قول مساعد جواهری برای حضور در لیگ برتر کشتی هم اعلام آمادگی کرد.

همچنین نشست دیگری با حضور رییس سازمان لیگ کشتی با رضا مهدوی مدیرعامل باشگاه گهر زمین سیرجان و محمد سلیمان زاده عضو هیات مدیره این باشگاه برگزار شد، که مهدوی در این دیدار گفت:  شاید ما نتوانیم به صورت کامل از نیروهای بومی شهرستان و استان به خاطر کمبود کشتی گیران مطرح بهره ببریم، اما با هدف قهرمانی در لیگ برتر کشتی سال 99 شرکت خواهیم کرد. البته این موضوع را باید در اولین جلسه هیات مدیره باشگاه مطرح کنیم.




برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

اردوی تیم ملی کشتی ساحلی نوجوانان از 10 تیر در منطقه آزاد ارس برگزار می شود
تیم منتخب کشتی فرنگی پیش از حضور در رقابت های بین المللی جام پاشایان (گزارش تصویری)
بخشنامه مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی کشور اعلام شد
برای حضور در رقابت های بین المللی جام پاشایان ارمنستان
تمرین تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان (گزارش تصویری)
کودکان اتیسم در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور پیدا کردند
تمرین تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان (گزارش تصویری)
روایتی از زندگی 2 شهید استان تهران در جنگ های 12 روزه و رمضان
جلسه انعقاد تفاهم‌نامه واگذاری مجموعه ورزشی المپیک شهرکرد به فدراسیون کشتی برگزار می‌شود (اصلاحیه)
کایل اسنایدر: کشتی ایران در دنیا بی‌رقیب است
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جهت سنجش و ارزیابی شاخص‌های آمادگی جسمانی برگزار می‌شود
مسابقات لیگ سراسری جوانان کشور یادواره شهدای جنگ رمضان
اخباری از کشتی استان تهران؛
آب تنی اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان (گزارش تصویری)