در دیدار رئیس فدراسیون با فرمانده سپاه استان کرمانشاه مطرح شد:

پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ 12:29
کشتی بعنوان ورزش اول ایران، نیازمند حمایت ویژه است
علیرضا دبیر صبح امروز با سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در این دیدار با اشاره به افتخارآفرینی های کشتی در میادین المپیک، جهانی، آسیایی و بین المللی گفت: کشتی گیران نیز بعنوان سربازان و نمایندگان کشورمان در میادین مختلف موجب اهتزاز پرچم و افتخار ایران اسلامی می شوند و این یک نعمت بزرگ است.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: کشتی نه یک ورزش، بلکه میراث فرهنگی ایران است، چراکه ریشه در تاریخ چند هزارساله، مذهب و سنت ایرانی ها دارد و مردم همواره پهلوانان خود را دوست داشته اند.

دبیر تصریح کرد: کشتی همیشه در میادین المپیک و بازی های اسلامی یاری رسان ورزش ایران بوده و از آبروی ورزش ایران دفاع کرده است، اما به اندازه کافی به آن توجه نمی شود و وقتی چنین سرمایه ای را در اختیار داریم نباید به راحتی آن را از دست دهیم.

سردار ریحانی نیز با تبریک افتخارات بدست آمده توسط کشتی گیران در روزهای اخیر گفت: معتقدم که حمایت از کشتی می تواند به سلامت جامعه کمک کند و هیئت کشتی برنامه های خود را به سپاه استان ارائه دهد تا پس از بررسی در مورد نحوه همکاری ها توافقات صورت پذیرد.

فرمانده سپاه پاسداران اسلامی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه قهرمانان و پهلوانان خوبی را در گذشته داشته و در حال حاضر نیز استعدادهای خوبی در استان حضور دارند و ما نیز تا جایی که بتوانیم برای اعتلای کشتی کشور گام بر می داریم.


گالری تصاویر

برچسب ها :