به منظور برگزاری کلاس همسان سازی مربیگری و دیدار با برخی از مسئولان استانی

پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ 12:13
علیرضا دبیر به کرمانشاه سفر کرد
دیدار با روسای هیئت های شهرستان های استان
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، صبح امروز برای برگزاری کلاس همسان سازی مربیگری کشتی  و دیدار با برخی از مسئولان استانی، به شهر کرمانشاه سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی که حسن یوسفی افشار مشاورعالی در امور فنی و محمد موسایی رئیس امور استان ها نیز وی را همراهی می کنند، در ابتدای ورود خود به شهر کرمانشاه مورد استقبال محمدحسین محبی رئیس هیئت کشتی قرار گرفت.

دبیر در ادامه جلسه ای را با حضور اعضای هیئت کشتی استان و روسای هیئت کشتی شهرستان های کرمانشاه برگزار کرد و از نزدیک نظرات، انتقادات و پیشنهادات آن ها را شنید.

وی در این جلسه گفت: کرمانشاه یکی از قطب های کشتی کشور در سال های نه چندان دور بوده و نیازمند توجه ویژه مسئولان و کار و تلاش شما است.

دبیر تصریح کرد: قهرمانی سبحان یاری در رقابت های جهانی جوانان در بلغارستان نشان داد که اگر به استعداد ها و جوانان کرمانشاهی توجه شود، می توانند در میادین بزرگ جهانی بدرخشند.

رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: امروز برای حضور در کلاس همسان سازی مربیگری در کشتی به کرمانشاه آمده ام، برای من دو موضوع در کشتی بسیار با اهمیت است، یکی داشتن مربیان با دانش و یکی روسای هیئت کشتی فعال، اگر این دو مورد را بتوانیم به خوبی مدیریت کنیم، در آینده ی نزدیک کشتی ایران دچار تحول خوبی خواهد شد.




گالری تصاویر

برچسب ها :