رکورد تولید تشک کشتی توسط یکی از برترین برندهای داخلی

یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ 12:59
ارسال نزدیک به 2500 تشک به سراسر کشور در مدت 4 سال
کشتی ایران در چند سال گذشته شاهد رشد و پیشرفت قابل ملاحظه ای بوده است که این پیشرفت را می توان در چندین زمینه مورد بررسی قرار داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در 4 سال گذشته کشتی نه تنها در زمینه مدال آوری و کسب افتخارات در میادین بین المللی، ساخت و سازهای انجام شده و بالا رفتن جمعیت کشتی گیری، بلکه در زمینه های دیگر نیز رشد چشمگیری داشته است.
یکی از این بخش ها تولید تجهیزات ورزشی مختص کشتی از جمله تشک کشتی است که گفت و گوی روابط عمومی فدراسیون با آقای قهرمانی صاحب یکی از برند های معروف داخلی را در ادامه می خوانید:
آقای قهرمانی چند سال است که در زمینه تشک کشتی فعال هستید؟
حدود 20 سال است که در این کار هستم و در چند سال گذشته حجم کاری بیشتری داشته ایم.
رشد کشتی در چند سال گذشته تأثیری بر تولید تجهیزات این رشته ورزشی داشته است؟
بله خدا را شکر در چند سال گذشته با روند رو به رشد کشتی کشور در سطح داخلی و بین المللی، درخواست های داخلی و بعضا خارجی بسیار زیاد شده و ما در این زمینه به یک رکورد بی نظیر رسیده ایم.
کمی در مورد این رکورد توضیح دهید؟
پیش از این تولید ما معمولی بود اما در چهار سال گذشته هر سال نسبت به سال قبل بهتر شده به طوری که در مجموع نزدیک به 2500 تشک کشتی به سراسر کشور ارسال کرده ایم.
وی ادامه داد: تشک های کشتی در تمامی فضاهایی که می توان از آن بعنوان محل تمرین استفاده کرد از جمله مدارس، دانشگاه ها، سالن های نهادها و ارگان ها و حتی حسینیه و مسجدها هم پهن شده و این نشان از پیشرفت کشتی دارد. البته وقتی تشک کشتی خریداری می شود یعنی حضور کشتی گیران در کلاس های بیشتر و به تبع آن لوازم ورزشی کشتی از جمله دوبنده، کفش، تی شرت، آدمک و ... نیز قطعا فروش بالایی داشته و این یعنی حمایت از تولید کننده داخلی که از این بابت از عملکرد فدراسیون کشتی قدردانی می کنیم.
قهرمانی در مورد کیفیت تشک های تولید شده گفت: با توجه به تجربیات خوبی که در این زمینه داریم و این که ایران یکی از قدرت های کشتی جهان محسوب می شود، در زمین تولید لوازم ورزشی کشتی نیز پیشگام هستیم و با توجه به پتانسیلی که در ایران موجود است به نظرم یکی از تولیدکنندگان ارزان و با کیفیت تشک کشتی در جهان محسوب می شویم.
قهرمانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که کشتی به روند رو به رشد خود ادامه دهد چراکه هرچه کشتی پیشرفت کند، تولید داخلی نیز در زمینه تجهیزات و البسه ورزشی کشتی افزایش می یابد و موجب کارآفرینی بیشتر می شود.
لازم به ذکر است آقایان کریمی و کیارش نیز در زمینه تولید تشک های کشتی با کیفیت داخلی فعال هستند و در آینده گفت و گوهایی را با آن ها خواهیم داشت.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون