دیدار رئیس فدراسیون با اعضای تیم ملی آلیش بانوان در کمپ تیم های ملی

شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ 14:19
دبیر: بعنوان نماد زن ایرانی در میادین بین المللی صلابت و اخلاق مداری خود را به اثبات برسانید
قهرمانی های شما ارزشمند است و پیگیر ارتقاء جایگاه شما در ورزش ایران هستیم
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در اولین روز از اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان که در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی شهید سلیمانی در حال برگزار است، با اعضای این تیم دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی در این دیدار که با حضور شیدا شهریان نایب رئیس بانوان فدراسیون برگزار شد، گفت: اول از همه به تمامی شما خداقوت و خسته نباشید می گویم که در این راه سخت ممارست و تمرین کرده اید و به عضویت تیم کشتی آلیش ایران درآمدید.
وی ادامه داد: شما ثابت کردید که از نظر فنی و اخلاقی در سطح بسیار خوبی هستید و قابلیت های خودتان را نشان دادید و این موضوع برای فدراسیون قابل ارزش است.
دبیر تصریح کرد: آلیش بانوان برای فدراسیون کشتی بسیار مهم است و قهرمانی های شما نیز برای مردم به خصوص بانوان این سرزمین ارزشمند است و ما به واسطه ی افتخارآفرینی های شما در سطح جهان که قهرمان جهان و آسیا هستید با وزارت ورزش صحبت کرده ایم که نگاهشان به آلیش بانوان به مانند دیگر رشته ها که برای ایران افتخارآفرینی می کنند و پاداش دریافت می کنند باشد ولی تاکنون نتیجه ای حاصل نشده اما ما همچنان پیگیر این موضوع هستیم.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: دوست داشتم که اردوی بانوان همه در کمپ تیم های ملی کشتی شهید سلیمانی و خانه های کشتی شهید هادی یا صدرزاده برگزار شود اما شرایط به گونه ای است که ما باید میزبان اردوهای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رده های مختلف در طول سال باشیم و به همین جهت نمی توانیم میزبان تمامی اردوهای شما باشیم.
دبیر اظهار داشت: تا چند روز دیگر راهی کشور ازبکستان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و دفاع از عنوان قهرمانی خود هستید و برای شما در این راه آرزوی موفقیت می کنم.
رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: آلیش کاران زن ایرانی بعنوان نماینده جامعه ورزش کشور باید در میادین قدرت، صلابت و اخلاق مداری را به جهانیان نشان دهند که شما همیشه این موضوعات را ثابت کرده اید.



گالری تصاویر

برچسب ها :