حسن حسین زاده:

پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ 14:42
قهرمانی در قزاقستان نوید افتخارآفرینی در صربستان را داد
کار سختی پیش رو داریم اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد
مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت: تیم ایران با کسب عنوان قهرمانی آسیا در قزاقستان، نوید افتخارآفرینی  در رقابت های جهانی صربستان را داد.

حسن حسین زاده در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: همه جامعه کشتی از گستردگی و سختی کسب مدال در کشتی فرنگی اطلاع دارند و تاکنون نیز کادر فنی تیم ملی و در راس آن حسن رنگرز که واقعا یک سرمربی حرفه ای و کاربلد است تمام تلاششان را برای ارتقا و اعتلای کشتی فرنگی و سربلندی ایران عزیز به کارگرفته اند.

وی در خصوص موفقیت های اخیری که کشتی فرنگی کشورمان کسب کرده است گفت: فرنگی کاران در رقابت های جهانی زیر 23 سال که سال گذشته در اسپانیا برگزار شد، با ترکیبی جوان و با برگزاری تنها دو مرحله اردو عنوان قهرمانی را کسب نمودند و پس آن نیز درجام جهانی آذربایجان که همه کشورهای مدعی دنیا با ترکیبی قدرتمند در آن حضور داشتند با اتکای دوباره به جوانان با کسب عنوان قهرمانی دل مردم عزیز ایران را شاد کردند.

حسین زاده افزود: کادر فنی با برگزاری جلساتی متعدد چرخه انتخابی تیم ملی که پیش از آن به صورت ناقص اجرا می شد تدوین و به صورت رسمی منتشر کرد تا کشتی گیران با خیالی آسوده از اینکه حقشان اجحاف نخواهد شد و عدالت به صورت کامل اجرا می شود، در مسابقات حضور پیدا کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: بعد ازآن  نفرات اول  رقابت های قهرمانی کشور به همراه کشتی گیران که در مسابقات جهانی بزرگسالان صربستان حضورداشتند و همچنین مدال آوران رقابت های امیدهای جهان بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی با حضور درتورنمت رنکینگ کرواسی محک خوردند و پس از آن نیز ترکیب تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا قزاقستان مشخص شد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در ادامه تاکید کرد: بعد از برگزاری چندین مرحله اردو در رقابت های قهرمانی آسیا مقتدرانه ترین عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کردیم و این نتایج درخشان در حالی رقم خورده است که تیم ایران سال گذشته در اولان باتورمغولستان نایب قهرمان شده بود و بعد از گذشته یک سال، با اجرای چرخه انتخابی تیم ملی واجرای عدالت وهمچنین با برنامه ریزی درست و کاراصولی این نتایج درخشان بدست آمد و به امید خدا با کار بیشتراین روند درخشان تداوم خواهد داشت.

این مربی سازنده مازندرانی در خصوص برنامه آینده تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت: هم اکنون اولین مرحله اردوی ما بعد از رقابت های قهرمانی آسیا در کمپ تیم های ملی کشتی در حال برگزاری است و انشالله بعد از جام تختی نیز یک اردو را برای حضور در تورنمنمت رنکینگ بیشک قرقیزستان برگزارخواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین یک تورنمنت بین المللی را برای نفرات اول جام تختی در نظر گرفتیم و نفرات اول مسابقات امیدهای کشور نیز به یک تورنمنت اعزام خواهند شد.

حسن حسین زاده در پایان اظهر داشت: از فدراسیون کشتی برای فراهم کردن تمام امکانات سخت افزای و نرم افزاری به جهت پیشرفت و توسعه کشتی ایران ممنونم و همچنین از مربیان سازنده تقاضا دارم برای اعتلای کشتی ایران مثل همیشه و با انگیزه کامل و مضاغف تلاش کنند و من بعنوان عضو کوچکی از تیم ملی کشتی فرنگی، قدردانشان هستم.



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک
تیم منتخب کشتی فرنگی پیش از حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک(گزارش تصویری)
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر (گزارش تصویری - 3)
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر (گزارش تصویری -2)
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر
برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک
تیم منتخب کشتی آزاد پیش از حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک(گزارش تصویری)
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان