ملک محمد بویری: عملکرد خوبی در جام قهرمانان ترکیه داشتیم

پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ 14:16
حضور در تورنمنت های بین المللی از عوامل موفقیت است
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: رقابت های بین المللی جام قهرمانان ترکیه با حضور چند کشورمطرح دنیا برگزار شد.
ملک محمد بویری مربی خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: این مسابقات به مدت سه روز با حضور کشورهای مدعی جهان و تیم میزبان در شهرآنتالیا ترکیه برگزار شد و با توجه به اینکه به نوعی انتخابی این تیم ها نیز محسوب می شد از سطح نسبتا بالایی برخودار بود.
وی افزود: هر 9 کشتی گیر اعزامی ایران در این رقابت ها صاحب مدال شدند و تیم ما با وجود اینکه در 4 وزن نیز نماینده نداشت، با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 نشان برنز عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و به نظرم به خوبی از اعتبار تیم قهرمان جهان دفاع شد.
بویری با اشاره به اینکه ملی پوشان کشورمان در این مسابقات بیشترین مدال طلا را کسب کردند گفت: تیم ایران با کسب 4 مدال طلا بالاتر از کشورهای ترکیه، قرقیزستان و بلژیک که به ترتیب 3، 2، و یک مدال طلا بدست آورده بودند، از نظر ارزش مدال جایگاه اول را بدست آورد.
این مربی سازنده خوزستانی در مورد قهرمانی فرزندش در وزن 67 کیلوگرم، اظهار داشت: به نظرم اهورا در اولین تجربه بین الملی اش در رده سنی جوانان کشتی های بسیارخوبی گرفت و با کسب 37 امتیاز و تنها با از دست تنها یک امتیاز نشان طلای این وزن را از آن خود کرد.
وی ادامه داد: همانگونه که برای پرورش فرزندم تلاش می کنم برای سایر ملی پوشان نیز تلاش خواهم کرد تا به امید خدا این نتیجه درخشان به همراه دیگر دلاومردان تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در رقابت های آسیایی و جهانی تکرار شود.
مربی اعزامی به رقابت های جام قهرمانان ترکیه به برنامه های آتی تیم ملی جوانان اشاره کرد و گفت: بعد از رقابت های قهرمانی کشور و جام قهرمانان ترکیه، دیگر کشتی گیران ما در جام بین المالی تختی، جام شاهد و یک یا دو تورنمنت خارجی محک خواهند خورد تا انشاله ترکیب تیم برای رقابت های آسیایی و جهانی مشخص شود.
وی در پایان با تقدیراز فدراسیون کشتی به جهت اعزام به تورنمنت های بین المللی تصریح کرد: اعزام کشتی گیران به خصوص در رده های سنی پایه به رقابت های بین المللی یکی از عوامل موفقیت است و خوشحالم در این شرایط سخت اقتصادی کشور مدیریت فدراسیون همیشه نسبت به اعزام تیم ها به مسابقات بین المللی و برگزاری منظم اردوها با شرایط عالی رفاهی تاکید دارد و تیم ملی جوانان بدون دغدغه ای و با تمرکز بر روی مسائل فنی یرای تکرارعنوان سال گذشته در رقابت های قهرمانی آسیا و جهان تلاش می کند.
 


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی