رضا افضلی: اردوی چالوس ادامه اردوی قائمشهر بود

چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ 21:13
مرحله بعدی اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در بانه برگزار می شود
کشتی گیران جوانان در چند وزن شانس ملی پوش شدن را دارند

رضا افضلی گفت: با توجه به زمان برگزاری رقابت های بین المللی جام تختی کشتی آزاد و حضور تعداد بالایی از کشتی گیران تیم ملی جوانان در این مسابقات، در ادامه ی اردوی قائمشهر، اردوی چالوس را برگزار کردیم.
رضا افضلی مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: کادر فنی با توجه به زمان برگزاری جام تختی در اوایل خردادماه تصمیم گرفت که تا حضور کشتی گیران جوان در این مسابقات به جای سه مرحله اردو 2 مرحله اردو برگزار کند.
وی ادامه داد: دلیل این کار نیز این بود که فرصتی به نفرات بدهیم که بتوانند استراحت کافی را داشته باشند و با آمادگی بهتری در جام تختی حضور پیدا کنند.
دارنده مدال طلای کشتی دانشجویان جهان تصریح کرد: مرحله دوم اردوی ما در سال جدید از روز 28 فروردین ماه در شهر قائمشهر آغاز شد و تا روز 7 اردیبهشت ماه ادامه یافت. پس از آن نیز به مدت 5 روز تمرینات را در چالوس به دلیل نزدیکی با قائمشهر برگزار کردیم.
وی ادامه داد: به کشتی گیران یک هفته استراحت دادیم و مرحله جدید اردوی ما به احتمال زیاد از روز 20 اردیبهشت ماه در شهر بانه استان کردستان برگزار می شود و این مرحله اردوی ما تا رقابت های بین المللی جام تختی که روزهای 4 و 5 خردادماه در ارومیه برگزار می شود، ادامه خواهد داشت.
دارنده مدال طلای آسیا در مورد برنامه های تیم ملی کشتی آزاد جوانان و شرایط این تیم گفت: پس از رقابت های قهرمانی کشور، 4 اردو را در شهرهای کرمان، ارومیه، کرج و قائمشهر برگزار کردیم و کشتی گیران نسبت به روزهای نخست که از نظر آمادگی جسمانی و فنی شرایط خوبی نداشتند، خیلی بهتر شدند و امید این را داریم که در رقابت های جهانی بتوانید بار دیگر افتخارآفرین باشیم.
وی در مورد حضور کشتی گیران جوان در جام تختی گفت: در بعضی اوزان 2 تا 3 و در بعضی اوزان 1 کشتی گیر از تیم ملی جوانان در این مسابقات شرکت می کنند و با توجه به اینکه امسال رقابت های جهانی و بازی های آسیایی را در رده ی بزرگسالان پیش رو داریم، بعضی از نفرات ما از جمله نفرات اوزان 57، ، 65، 92 و 125 کیلوگرم جزء مدعیان هستند و شانس ملی پوش شدن را دارند.
افضلی در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان و کادر فنی تزریق کشتی گیران جوان به تیم بزرگسالان است و امیدوارم که کشتی گیران ما در چرخه انتخابی تیم ملی بزرگسالان نتیجه خوبی بگیرند و در این راه موفق شوند.



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 4)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 3)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 2)
از روز شنبه 8 اردیبهشت ماه و در کرمان
بازی بسکتبال تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
اخباری از کشتی استان گلستان (همراه با کلیپ)
به میزبانی شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 1)