رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام پیروزی ترکیه

شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ 21:35
تیم ایران با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 3 مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 3 مدال برنز بعنوان قهرمانی رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام پیروزی ترکیه دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی جام پیروزی ترکیه روزهای 7 تا 9 اردیبهشت ماه در شهر آنتالیا ترکیه برگزار شد که در پایان تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب 4 مدال طلا،‌2 مدال نقره و 3 مدال برنز و 193 امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت.

برای تیم ایران امیررضا تیموری زاد در وزن 55 کیلوگرم، سجاد پیردایه در وزن 60 کیلوگرم، سید ابوالفضل حسینی در وزن 71 کیلوگرم،‌ ابوالفضل رحمانی در وزن 80 کیلوگرم به مدال طلا، اهورا خاطری در وزن 45 کیلوگرم، توحید نوری در وزن 92 کیلوگرم به مدال نقره،‌ سام سیار در وزن 48 کیلوگرم، امیرمحمد نوازی در وزن 51 کیلوگرم و مرصاد شاکری در وزن 110 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در رده بندی تیمی نیز ایران با 193 امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم های قزاقستان با 191 امتیاز و ترکیه با 155 امتیاز دوم و سوم شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم اهورا خاطری در دور نخست کشتی گیری از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 4 مقابل نماینده گرجستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. خاطری در دیدار فینال با نتیجه 11 بر صفر مغلو کشتی گیر ترکیه ای شد و به مدال نقره رسید.
در وزن 48 کیلوگرم سام سیار پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر 3 مغلوب حریف فرانسوی شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 8 بر 4 از سد حریف گرجستانی گذشت و به مدال برنز رسید.
در وزن 51 کیلوگرم امیرمحمد نوازی در دور اول از سد حریف ترکیه ای گذشت. وی در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کشتی گیر قزاقستانی شد و به گروه بازنده ها رفت. نوازی در این گروه با نتیجه 12 بر 2 حریف اتریشی را مغلوب کرد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل حریف ترکیه ای با نتیجه 6 بر صفر و ضربه فنی پیروز شد و به مدال برنز دست یافت. رضا گوران دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست مقابل حریف ترکیه ای شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 55 کیلوگرم امیررضا تیموری راد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر کشتی گیری از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور سوم و مرحله نیمه نهایی با نتیجه 5 بر 2 از سد حریف قزاقستانی گذشت و به دیدار فینال راه یافت. تیموری راد در دیدار پایانی با نتیجه 11 بر صفر حریف گرجستانی را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.
در وزن 60 کیلوگرم سجاد پیردایه پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر کشتی گیر لیتوانی را مغلوب کرد و در دور سوم با نتیجه 8 بر 5 از سد حریف فرانسوی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. پیردایه در این مرحله با نتیجه 5 بر 1 کشتی گیر گرجستانی را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 4 بر 1 از سد حریف قزاقستانی گذشت و به مدال طلا دست یافت.
در وزن 65 کیلوگرم سینا خلیلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب حریف قزاقستانی شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 6 بر 6 مغلوب دیگر حریف قزاقستانی شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 71 کیلوگرم سید ابوالفضل حسینی در دور نخست حریف ترکیه ای را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 11 بر صفر از سد دیگر حریف ترکیه ای گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حسینی در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی حریف ترکیه ای خود را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر 2 حریف قزاقستانی را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.
در وزن 80 کیلوگرم ابوالفضل رحمانی در دور اول با نتیجه 2 بر صفر و ضربه فنی از سد حریف ترکیه ای گذشت، وی در دور بعد با نتیجه 13 بر صفر دیگر نماینده ترکیه را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. رحمانی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر کشتی گیر قزاقستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 8 بر 4 کشتی گیر ترکیه ای را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.
در وزن 92 کیلوگرم: توحید نوری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر نماینده گرجستان را شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 9 بر 2 حریف فرانسوی را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. نوری در این دیدار با نتیجه 6 بر 3 مقابل حریفی از کشور گرجستان کشتی را واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.
در وزن 110 کیلوگرم مرصاد شاکری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر 6 حریف ترکیه ای را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مغلوب دیگر کشتی گیر ترکیه ای شد و به دیدار رده بندی رفت. شاکری در دیدار رده بندی با نتیجه 10 بر 8 کشتی گیر ترکیه ای را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.





برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 4)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 3)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 2)
از روز شنبه 8 اردیبهشت ماه و در کرمان
بازی بسکتبال تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
اخباری از کشتی استان گلستان (همراه با کلیپ)
به میزبانی شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 1)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز