چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ 19:59
قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید را به مردم تبریک می گویم
چرخه ی انتخابی تا چند روز آینده اعلام خواهد شد
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: قهرمنی تیم ملی کشتی فرنگی امید را به مردم عزیز ایرن تبریک می گویم.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: قبل از هرچیز قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید در رقابت های جهانی اسپانیا را به مردم خوب و عزیز که ولی نعمت ما هستند تبریک می‌گویم و جا دارد از زحمات استاد محمد بنا و حمید باوفا عزیز سکانداران تیم ملی جوانان و بزرگسالان برای تلاش‌های یکساله‌ای که برای این جوانان داشتند تشکر و قدرانی کنم. همچنین از همکارانم، کادر تیم ملی امید بابت تلاش‌هایی که طی 20 روز اخیر برای این جوانان و آینده سازان کشتی کشورمان داشتند تشکر می‌کنم.

 سرمربی تیم ملی درباره شرایط قبل از اعزام گفت: با توجه به زمان اندک پس از قبول مسئولیت به من کمترین سپره شد با نظر فدراسیون مقرر گردید که مسئولیت تیم امیدها را نیز برعهده بگیرم تا بتوانیم بهترین بهره برداری از زمان کم موجود داشته باشیم. انصافا از مجموعه تمهیدات و تدارکاتی که فدراسیون اندیشید تشکر می‌کنم. برگزاری اردو و حضور قهرمانان در تمرینات و شرایط سختی که برای صدور ویزا داشتیم همه و همه مسائلی بود که فدراسیون کشتی با مدیریت و تمهیداتی که اندیشید شرایط را برای حضور ما در مسابقات مهیا کرد و جا دارد به عنوان مسئول فنی صمیمانه از زحمات عزیزان تشکر و قدردانی ‌کنم.

رنگرز ادامه داد: به لحاظ ارزیابی فنی هم باید بگویم قهرمانان جوان ما هرچه که داشتند به عنوان سربازان وطن در طبق اخلاص گذاشتند. سطح مسابقات بسیار بالا و متفاوت از مسابقات جهانی جوانان و یک سطح پایین تر از رقابت‌های بزرگسالان  جهان بود که با تلاش جوانان ایران  قهرمانی برای تیم ایران حاصل شد.

سرمربی تیم ملی درباره چرخه انتخابی تیم ملی گفت:  چرخه انتخابی تیم ملی را هم تقدیم مدیر تیم ملی کردیم و بنظرم با تایید فدراسیون چرخه انتخابی زیر 23 سال و تیم ملی بزرگسالان تا چند روز دیگر روی خروجی سایت فدراسیون  قرار خواهد گرفت تا نقشه راه کشتی گیران برای رسیدن به دوبنده تیم ملی مشخص شود.

حسن رنگرز با توجه به اینکه مسابقات جام جهانی حدود 15 روز دیگر در کشور جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد گفت: در مسابقات جام جهانی با یک ترکیب کاملا جوان حاضر خواهیم  شد و تغییرات بسیار چشمگیری خواهیم داشت و به نسبت تیم ملی جمهوری آذربایجان و ترکیه که در این مسابقات از همه سرمایه‌هایشان استفاده می‌کنند ما فقط از دو ملی پوش جهانی بلگراد استفاده خواهیم کرد. لذا سیاست ما همانطور که با فدراسیون هم  به جمع بندی رسیدیم حضور تیم جوان و میدان دادن به پشتوانه‌های کشتی فرنگی در مسابقات جام جهانی آذربایجان خواهد بود. مسابقات جهانی 2023 که سهمیه المپیک محسوب می‌شود برای ما الویت است و به مسابقات دیگر پیش رو به چشم  مسابقات تدارکاتی المپیک 2024 پاریس نگاه خواهیم کرد.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 2)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 4)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 3)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 2)
از روز شنبه 8 اردیبهشت ماه و در کرمان
بازی بسکتبال تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
اخباری از کشتی استان گلستان (همراه با کلیپ)
به میزبانی شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی