رئیس کمیته پیشکسوتان:

دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ 14:24
تیم های پیشکسوتان در دو گروه به رقابت های جهانی اعزامی می شوند
مسابقات آزاد از 11 مهرماه و مسابقات فرنگی از 14 مهرماه آغاز می شود
علی اکبر جیرسرایی گفت: تیم های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان ایران در دو گروه به رقابت های جهانی بلغارستان اعزام می شوند.

علی اکبر جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: همه ساله از سوی اتحادیه جهانی کشتی رقابت های کشتی قهرمانی پیشکسوتان جهان به میزبانی کشورهای مختلف برگزار می شود و کشتی گیران ایران نیز در این رقابت ها حضور پیدا می کنند.
وی ادامه داد: امسال نیز این مسابقات در شهر پلادیو بلغارستان برگزار می شود که رقابت های کشتی آزاد روزهای 11 لغایت 15 مهر و رقابت های کشتی فرنگی روزهای 14 لغایت 18 مهرماه به انجام می رسد.
جیرسرایی گفت: این رقابت ها در پنج گروه سنی که هرگروه 6 رده ی وزنی دارد انجام می شود و نفرات اعزامی نیز منتخبان رقابت های قهرمانی کشور که تیرماه امسال در فریدونکنار برگزار شد هستند.
وی تصریح کرد: هر تیم ما شامل 45 کشتی گیر، مربی، سرپرست و همراه است که تیم آزاد روز 10 مهرماه و تیم فرنگی روز 13 مهرماه راهی کشور بلغارستان خواهند شد.
رئیس کمیته پیشکسوتان افزود: 6 داور بین المللی هم همراه تیم ما به این مسابقات اعزام می شوند تا همزمان با قضاوت در این رقابت ها کنترل درجه نیز شوند.
وی در پایان ضمن تشکر از مسئولان فدراسیون کشتی به دلیل همکاری لازم جهت اعزام این تیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم که پیشکسوتان کشورمان بتوانند در این مسابقات نتایج خوبی را بدست آورند و آرزوی سلامتی و موفقیت برای آن ها دارم.


برچسب ها :