حمید سوریان:

پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ 17:59
افتخارآفرینی های بنا در کشتی فرنگی را نباید فراموش کرد
کشتی فرنگی قطعا در آینده جبران خواهد کرد
نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: محمد بنا خیلی برای کشتی فرنگی زحمت کشیده و نباید افتخارآفرینی های وی همراه با این تیم را فراموش کرد..

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی و دارنده 7 مدال طلای المپیک و جهان گفت: نتایج کشتی فرنگی در رقابت های جهانی صربستان نباید به این منجر شود که ما زحمات و افتخارآفرینی هایی که محمد بنا در کشتی فرنگی داشت را فراموش کنیم.

سوریان تصریح کرد: اولا برای تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی صربستان آرزوی موفقیت می کنم. اما با توجه به نتایجی که کشتی فرنگی در جهانی سال گذشته کسب کرده بود، انتظارات از این تیم بالا رفته بود و ملی پوشان نیز تمام تلاش خود را برای افتخارآفرینی انجام داده بودند اما برخی از حوادث اجتناب ناپذیر است و به نوعی شانس با آن ها همراه نبود.

وی ادامه داد: کشتی فرنگی افتخارات زیادی داشته اما روزهای سختی را هم پشت سر گذاشته است و باید بپذیریم که نتایجی که کشتی فرنگی در حدود 20 سال گذشته بدست آورده از جمله 3 مدال طلای المپیک لندن، مدال طلای المپیک توکیو و چندین مدال طلای رقابت های جهانی همه با زحمات محمد بنا بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بدست آمده است.

نایب رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: انتقاداتی که از تیم فرنگی می شود به حق است و باید رخدادهای امسال را بپذیریم و به دنبال جبران آن باشیم و کشتی فرنگی قطعا این قابلیت را دارد که در آینده این نتیجه را جبران کند.

سوریان در پایان خاطرنشان کرد: منتظر این هستیم که ببینیم جناب آقای بنا چه تصمیمی خواهد گرفت تا فدراسیون نیز برنامه ریزی لازم را برای تیم ملی کشتی فرنگی بعمل آورد.



برچسب ها :