با حضور مسئولین حوزه اجتماعی و ورزشی سازمان برنامه و بودجه و وزارت ورزش و جوانان (همراه با گزارش تصویری)

دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ 09:38
بودجه فدراسیون کشتی بررسی شد
در جلسه ای با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون کشتی، بودجه فدراسیون کشتی بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه که بعد از ظهر دیروز (یکشنبه) با حضور حجت الاسلام المسلمین حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی نیا رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه، دکتر درویش مشاور معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه، مریم ملارمضانی مدیرکل دفتر طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان، نوری تمیز و سیدحسینی از مسئولان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، علیرضا دبیر گزارشی در خصوص وضعیت مالی فدراسیون کشتی از جمله هزینه های برگزاری اردوهای تیم های ملی، اعزام تیم ها به مسابقات برون مرزی و ساخت و سازهای انجام شده داد.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: کشتی بعنوان ورزش اول و پرافتخارترین ورزش کشور در واقع دو فدراسیون محسوب می شود که در رشته های آزاد و فرنگی جزء سه تیم برتر دنیا قرار دارد و برای حفظ و استمرار قهرمانی ها، نیازمند حمایت ویژه از تمامی رده های سنی هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از 200 کشتی گیر و مربی در کمپ تیم های ملی در قالب تیم های مختلف نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در حال تمرین هستند و تمامی این تیم ها نیز می باید در رقابت های برون مرزی رسمی از جمله مسابقات آسیایی و جهانی و همچنین تورنمنت های بین المللی حضور یابند.

در این جلسه که بیش از 4 ساعت به طور انجامید برنامه ها و سرفصل های بودجه فدراسیون کشتی توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت و بحث های تخصصی میان دو طرف رد و بدل شد. همچنین اعضای حاضر در این جلسه از امکانات کمپ تیم های ملی و نوسازی و تجهیز خانه های کشتی بازدید بعمل آوردند.

رجایی پور در بازدید از کمپ تیم های ملی کشتی خاطرنشان کرد: کارهای فرهنگی و توجه ویژه به معنویات باید در ورزش پررنگ باشد، که خوشبختانه این کار به خوبی در فدراسیون کشتی انجام شده  و شاهد نصب عکس شهدای کشتی گیر در خانه های کشتی  هستیم که قابل تقدیر است.

وی در مورد بودجه ورزش تصریح کرد: ما از همه ی فدراسیون ها حمایت می کنیم اما با توجه به جایگاه کشتی نگاه ویژه ای به آن خواهیم داشت.

رجایی پور خاطرنشان کرد: نگاه دولت به ورزش مثبت است و در همین راستا، برای بودجه ورزش کشور برنامه ریزی خواهیم کرد.

در این نشست نمایندگان سازمان برنامه بودجه با تأکید بر اینکه نگاه آن ها به مقوله ی ورزش مثبت است و به دنبال کمک به تمامی فدراسیون ها و ورزش کشور هستند تصریح کردند: برای فدراسیون کشتی با توجه به افتخاراتی که این رشته ی ورزشی در میادین مهم بین المللی بدست آورده، تصمیمات خوبی را خواهیم گرفت.




گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی(گزارش تصویری5)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 2)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 4)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 3)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 2)
از روز شنبه 8 اردیبهشت ماه و در کرمان