موفقیت تیم های کشتی ناشنوایان در المپیک برزیل

دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ 10:25
قهرمانی فرنگی کاران و نایب قهرمانی آزادکاران
تیم های کشتی فرنگی و آزاد ناشنوایان با کسب مدال های رنگارنگ و عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی به کار خود در المپیک ناشنوایان برزیل پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، فرنگی کاران ناشنوای کشورمان برای اولین بار و با کسب 4 مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز قهرمان این مسابقات شدند.

صادق ابوالوفایی در وزن 55 کیلوگرم، مهدی بخشی در وزن 60 کیلوگرم، ابوذر ربیعی زاده در وزن 87 کیلوگرم، اکبر صابری در وزن 97 کیلوگرم مدال های طلا و علی کریمی در وزن 67 کیلوگرم و شیرزاد مهکی در وزن 82 کیلوگرم به ترتیب مدال های نقره و برنز تیم کشتی فرنگی ایران در این مسابقات را بدست آوردند.

در کشتی آزاد نیز تیم ایران با کسب یک مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز بعنوان نایب قهرمانی رسید.

در این مسابقات محمد سیاوشی در وزن 57 کیلوگرم به مدال طلا، حمیدرضا کنعانی در وزن 86 کیلوگرم، محمدرسول قمرپور در وزن 92 کیلوگرم، علی شکیبازاده در وزن 125 کیلوگرم به مدال نقره، کیوان رستم آبادی در وزن 65 کیلوگرم، فرود حجتی در وزن 70 کیلوگرم و حسین نوری در وزن 74 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

علیرضا رضایی دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان، نایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی، مدیر و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد، ریاست انجمن کشتی فدراسیون ورزش ناشنوایان را بر عهده دارد.


برچسب ها :