رقابت های کشتی آزاد جام علی اف – روسیه

یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ 15:49
پایان کار تیم ایران با کسب یک مدال طلا و 3 مدال برنز
تیم منتخب کشتی آزاد ایران با کسب یک مدال طلا و 3 مدال برنز به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام علی علی اف روسیه پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام علی اف روزهای 4 تا 6 تیرماه در شهر کاسپیسک جمهوری داغستان روسیه برگزار شد و در پایان تیم 8 نفر ایران توسط محمدجواد ابراهیمی در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا، امیرحسین مقصودی، ارشک محبی و مجتبی گلیج در اوزان 70، 92 و 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل اسلام بازرگانوف از آذربایجان با نتیجه 13 بر 4 مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در مرحله نیمه نهایی، سرلک از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 70 کیلوگرم امیرحسین مقصودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر یاند یاندیف از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل امام گانیشوف از روسیه با نتیجه 4 بر 4 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. مقصودی در این مرحله مقابل رضوان کاژاروف از روسیه با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. وی در دیدار رده بندی با نتیجه 6 بر 6 تالگات سیرباز از قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید. محمدمهدی یگانه جعفری نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر آسومیدین حسن اف از ازبکستان را شکست داد. وی در دور بعد مقابل ویکتور راسادین از روسیه با نتیجه 5 بر 1 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، یگانه جعفری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروز پور در دور مقابل زلیم خان تازبایف از روسیه با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد ماگومد کازی مامگمدوف از روسیه را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. فیروز پور در دور سوم مقابل دارسام جعفراف از روسیه با نتیجه 9 بر 2 مغلوب شد. با توجه شکست این کشتی گیر روس در مرحله نیمه نهایی، فیروزپور از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 86 کیلوگرم هادی وفایی پور در دور نخست با نتیجه 4 بر 4 گادجی نبی اف از روسیه را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مقابل فیلیپ پوگوت از مجارستان به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم با نتیجه 7 بر 5 مغلوب احمد دوداروف از آلمان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، وفایی پور از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 92 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی و  ارشک محبی در دور نخست استراحت کردند. این دو کشتی گیر در دور دوم به مصاف هم رفتند که ابراهیمی با نتیجه 5 بر 2 و ضربه فنی محبی را مغلوب کرد. وی در دور سوم یوری ایوانوف از روسیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ابراهیمی در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر و با ضربه فنی عمرگادجی ماگمدوف از بلاروس را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار پایانی زبگنیو بارونوفسکی از لهستان را با نتیجه 6 بر 3 از پیش رو برداشت به مدال طلا دست یافت.  با توجه به حضور ابراهیمی در دیدار فینال، محبی به گروه بازنده ها رفت. وی در دیدار شانس مجدد یوری ایوانف از روسیه را با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرد و به  دیدار رده بندی راه یافت. وی در دیدار رده بندی با توجه به عدم حضور عمر گادجی ماگمدوف از بلاروس به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر ماحامد زاکاریف از اوکراین را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل عبدالرشید سعداله یف قهرمان المپیک و جهان از روسیه با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، گلیج به گروه بازنده ها رفت وی با توجه به حاضر نشدن کشتی گیران روس در دیدارهای شانس مجدد، راهی دیدار رده بندی شد. گلیج با توجه به حاضر نشدن ولادمیربایتسایف از روسیه در دیدار رده بندی، به مدال برنز رسید.

نتایج کامل این مسابقات در لینک زیر به صورت فایل PDF قابل مشاهده است:


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی
با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی
تیزر پخش برنامه استعدادیابی کشتی همه فن حریف از شبکه سوم سیما