رقابت های بین المللی کاباکوجوم کول قرقیزستان/

شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ 08:41
کسب 3 مدال نقره و یک برنز توسط فرنگی کاران جوان

کشتی‌گیران فرنگی‌کار جوان کشورمان در مسابقات بین‌المللی کاباکوجوم کول قرقیزستان به  3 مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان که در رقابت های بین المللی کشتی بزرگسالان جام کاباکوجوم کول قرقیزستان که با حضور کشورهای ایران، قزاقستان، ترکیه، ازبکستان، کره‌جنوبی، تاجیکستان، روسیه، ترکمنستان و قرقیزستان در شهر بیشکک برگزار شد، شرکت کرده بود با 3 مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.
در روز نخست این رقابت ها (پنج شنبه 14 خرداد) امیرحسین حسینی در وزن 98 کیلوگرم پس از دو پیروزی بر حریفان قرقیزی به دیدار فینال راه یافت اما در این دیدار مقابل کشتی‌گیر ازبکستانی مغلوب شد و به مدال نقره دست یافت. مهدی فلاح نیز در وزن 80 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در روز دوم این رقابت ها (جمعه) و در رقابت های چهار وزن دوم علی ارسلان دروزن 66 کیلوگرم پس از پیروزی بر کشتی گیرانی از کشور میزبان به دیدار فینال رسید اما در این دیدار مغلوب حریف ازبکستانی شد و به مدال نقره دست یافت. کیوان رضایی کشتی‌گیر وزن 75 کیلوگرم کشورمان نیز پس از سه پیروزی بر حریفانی از کشور میزبان به دیدار فینال راه یافت اما در این دیدار مغلوب دیگر حریف قرقیزی شد و به مدال نقره دست یافت.


برچسب ها :