شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ 13:21
ریاست سازمان لیگ وقت و زمان زیادی را طلب می کند
به زودی سرپرست هیئت کشتی استان البرز را معرفی خواهد کرد
حمید یاری گفت: حسن اعتماد رئیس فدراسیون کشتی به بنده به جهت انتصاب بعنوان رئیس سازمان لیگ، جای قدردانی و تشکر دارد.

حمید یاری رئیس سازمان لیگ کشتی پس از دریافت حکم خود از رئیس فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: حضور بنده در رأس سازمان لیگ در راستای اهداف فدراسیون کشتی برای اعتلا و پیشرفت لیگ کشتی بوده است.

وی ادامه داد: همانطور که رئیس فدراسیون کشتی بارها اعلام کرده است، لیگ کشتی پس از رقابت های المپیک و جهانی در اولویت اصلی قرار دارد و ما هرچه لیگ بهتر و پویاتری داشته باشیم، تیم های ملی قوی تری خواهیم داشت.

یاری تصریح کرد: لیگ هم از نظر معیشتی و هم از نظر فنی به کشتی گیران و مربیان کمک می کند و حامیان مالی با حضور در لیگ شرایط تمرینی و اردویی را برای کشتی گیران مهیا می کنند.

وی در مورد هدف های خود در سازمان لیگ گفت: راه اندازی لیگ های پایه در سراسر کشور، لیگ دسته اول و همچنین برگزاری لیگ برتر کشتی از مهمترین هدف های ما محسوب می شود.

یاری افزود: تمام تلاش خود را می کنیم تا نسبت به جذب حامیان مالی به ورزش کشتی و لیگ اقدام نماییم و اگر بتوانیم موضوع تیم داری را به باشگاه داری بسط بدهیم، توانسته ایم خدمت بزرگی را به کشتی کشور کنیم.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: اگر باشگاه ها در طول سال فعال باشند و بتوانند به حضور خود در لیگ به صورت سالیانه تداوم ببخشند، کشتی صاحب حامیان مالی دائمی خواهد شد و این موضوع باعث حضور سایر اسپانسرها و رغبت آن ها برای شرکت در لیگ شکتی خواهد بود.

وی افزود: اگر این مورد به خوبی انجام شود، می توانیم لیگ باشگاه ها که به نام جام باشگاه های جهان شناخته می شود را نیز برگزار کنیم و در واقع هم باعث حضور بیشتر تماشاگران در سالن های کشتی، هم پخش بیشتر تلویزیونی کشتی و هم آمادگی کشتی گیران در طول سال خواهیم شد.

رئیس هیئت کشتی استان البرز در مورد تعیین تکلیف این هیئت گفت: طبق صحبتی که با فدراسیون کشتی انجام شده است و به دلیل اینکه حضور بنده در سازمان لیگ برای انجام امور محوله وقت و زمان زیادی را طلب می کند و دیگر فرصتی برای بنده به جهت رتق و فتق امور هیئت باقی نمی ماند، در سریعترین زمان ممکن فردی بعنوان سرپرست هیئت معرفی و پس از آن نیز انتخابات انجام تا تکلیف ریاست هیئت کشتی استان البرز مشخص شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کشتی استان البرز از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و کارهای خوبی در رده های پایه شده که اگر ادامه دار باشد قطعا به نتیجه خواهد رسید. امیدوارم فردی کاربلد و توانمند بعنوان رئیس هیئت کشتی این استان انتخاب شود و بنده نیز بعنوان عضوی از جامعه ی کشتی استان البرز هر کمکی که لازم باشد انجام خواهم داد.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 7)
پایان سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
پایان رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 6)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 3)
تمرین بدنسازی و وزنه تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی(گزارش تصویری5)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 2)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 4)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 3)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل