پژمان درستکار:

دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ 10:56
کسب 3 مدال طلا در جام یاشاردوغو آغاز خوبی برای ما بود
بعضی از کشتی گیران انتظارات ما را برآورده نکردند
پژمان درستکار گفت: کسب 3 مدال طلا در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو شروع خوبی برای کشتی آزاد ایران در سال 2022 بود.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان پس از اتمام رقابت های جام یاشاردغو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: جام یاشاردوغو با توجه به اینکه مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی نیز بود، سطح کیفی بالایی داشت و ما آزادکاران ما نیز به صورت رسمی بعد از جهانی نروژ اولین حضور بین المللی بود خود را داشتند.

وی ادامه داد: قهرمانان و تیم های زیادی رغبت داشتند که در این مسابقات که رنکینگ اتحادیه جهانی محسوب می شد، شرکت کنند و برخی از قهرمانان جهان نیز در این مسابقات شکست خوردند.

درستکار در مورد ترکیب تیم اعزامی به این مسابقات تصریح کرد: با ترکیبی از با تجربه ها و جوان ها راهی ترکیه شدیم که البته تعداد جوان ها بیشتر بود.

وی در مورد عملکرد کشتی گیران در این مسابقات اظهار داشت: برخی نفرات نتوانستند آن انتظاری که از آن ها داشتیم را برآورده کنیم و برخی نفرات جوان را هم انتظار و پیش بینی این را داشتیم که جو سنگین مسابقات سنگین مسابقات روی آن ها تأثیر بگذارد.

درستکار ادامه داد: در مجموع کشتی گیران ما درخشش خوبی داشتند و ما 3 مدال طلا و یک مدال برنز در این رقابت ها کسب کردیم که اگر آسیب دیدگی فیروزپور هم نبود تعداد مدال ها بیشتر می شد.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: با توجه به مسابقاتی که برگزار شد و تعداد مدال طلاهایی که تقسیم شد، ترکیه میزبان 3 طلا گرفت، ما نیز 3 طلا بدست آوردیم و روس ها ، آمریکایی ها، قرقیزها و هندی ها نیز هرکدام یک مدال طلا گرفتند.

وی ادامه داد: امیدوارم که کسب 3 نشان طلا شروع خوبی باشد برای سال 2022 و برآیند و تجربه ی این مسابقات به تیم ملی کشورمان در مسابقات پیش رو کمک کند.

درستکار در مورد برنامه های تیم ملی گفت: امشب به کشور باز می گردیم و روزهای 11 تا 13 اسفندماه مسابقات انتخابی جام تختی را بعنوان یکی از مراحل چرخه ی انتخابی تیم ملی خواهیم داشت.

وی افزود: پس از رقابت های انتخابی جام تختی، بلافاصله اردوی ما از روز شنبه 14 اسفندماه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کمپ تیم های ملی آغاز خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اولین میدان رسمی برون مرزی که قرار است در آن شرکت کنیم و برای ما اهمیت بیشتری نسبت به مسابقات بین المللی دارد، مسابقات قهرمانی آسیا است که اواخر فروردین ماه و اوایل اردیبهشت در کشور مغولستان برگزار می شود.



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 4)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 3)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 2)
از روز شنبه 8 اردیبهشت ماه و در کرمان
بازی بسکتبال تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
اخباری از کشتی استان گلستان (همراه با کلیپ)
به میزبانی شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 1)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز