سرمربی تیم ملی آلیش بانوان:

یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ 14:24
در اوزانی که انتظار نداشتیم طلا گرفتیم
تیم ملی آلیش کشورمان هفته گذشته در مسابقات جایزه بزرگ جام ارکینبایف قرقیزستان با کسب 3 مدال طلا و 3 مدال نقره به کار خود پایان داد.

آنا براتی سرمربی تیم ملی کشتی آلیش بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد عملکرد این تیم گفت: شرایط بسیار خوبی در مسابقات حاکم بود،. بانوان بعد از 2 سال به مسابقات برون مرزی اعزام شدند که باید از فدراسیون کشتی تشکر کنم که این فرصت را به ما دادند. این مسابقات محک بسیار خوبی برای کشتی گیران بود، خصوصا برای برخی از آنها که بی تجربه بودند.

وی افزود: در 3 وزن 55، 65 و 70 کیلوگرم نمایندگان ما که تا کنون تجربه حضور در مسابقه بین المللی را نداشتند توانستیم 3 مدال طلا بگیریم  این در حالی بود که بعد از اعزام با سرماخوردگی مواجه شدیم که سریعا پیگیری درمان کردیم تا در مسابقات مشکلی نداشته باشیم.

براتی در مورد تیم های شرکت کننده گفت : علاوه تیم میزبان (قرقیزستان) و تیم ایران کشورهای قزاقستان، اوکراین و ازبکستان نیز در این مسابقات حضور داشتند که البته قرقیزها به دلیل میزبانی در هر وزن با چند نماینده شرکت کرده بودند و. داوری مسابقات هم به نفع قرقیزستانی ها بود چون همه داورها از این کشور بودند.

سرمربی تیم ملی آلیش در خصوص مهمترین حریفان ما در این رشته گفت: در کل کشورهای آسیای میانه مهمترین رقیب ما هستند. قرقیزستان و قزاقستان همیشه مقابل ما خوب کار کرده اند و سطح این مسابقات بسیار بالا بود . تمام قرقیزستانی هایی که در مسابقات جهانی توانسته بودند مدال طلا بگیرند در این مسابقات نیز حضور داشتند.

وی در مورد میزانی کشور قرقیزستان از این مسابقات گفت: در کل میزبانی در حد استانداردهای بین المللی نبود و روز اول سالن بسیار سرد بود اما کم کم بهتر شد چون واقعا قرقیزستان امکانات بسیار کمی دارد. از لحاظ تغذیه هم مقداری اذیت شدیم . غذاهایی که در مسابقات سرو می شد تقریبا نزدیک به غذاهای چین و تایلند بود که به مذاق بچه ها سازگار نبود. البته با پیشبینی که کرده بودیم با خود کنسرو و مواد غذایی برده بودیم.

سرمربی تیم آلیش بانوان در پایان در مورد برنامه های آتی این تیم گفت: باید منتظر باشیم تا اتحادیه جهانی برنامه های مسابقات را اعلام کند تا زمان مسابقات جهانی و آسیایی مشخص شود و ما برای حضور در این مسابقات اردو برگزار کنیم، اما در چند وزن نیز باید تغییراتی انجام دهیم.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 7)
پایان سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
پایان رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 6)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 3)
تمرین بدنسازی و وزنه تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی(گزارش تصویری5)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 2)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 4)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 3)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل