دیدار رئیس فدراسیون کشتی با استاندار کرمانشاه

پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ 17:30
تأکید امیری مقدم بر تیم داری کرمانشاه در لیگ برتر کشتی
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که امروز به کرمانشاه سفر کرده است، با بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های بالای کرمانشاه در کشتی کشور گفت: اگر مسئولان ارشد استانی حمایت ویژه و مناسبی را از کشتی کرمانشاه بعمل آورند در آینده شاهد حضور کشتی گیران استان در تیم های ملی خواهیم بود.

دبیر با اشاره به محبوبیت بالای کشتی در کرمانشاه گفت: کشتی در کشور علاقمندان بسیاری دارد اما از دیرباز کرمانشاه را با کشتی می شناسند و مردم این استان علاقه ی خاصی به کشتی گیران و پهلوانان دارند.

امیری مقدم نیز با تأکید بر حمایت استانداری از کشتی کرمانشاه گفت: به جهت ایجاد شور و علاقه ی بیشتر در جوانان کرمانشاهی به منظور حضور در سالن های کشتی و همچنین ایجاد انگیزه در کشتی گیران استان، به دنبال حضور یک تیم از کرمانشاه در لیگ برتر کشتی هستیم.

وی افزود: از محمد حسین محبی رئیس هیئت کشتی و صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان می خواهم که موضوع حضور یک تیم را دنبال کنند و بحث حامی مالی این تیم را نیز دنبال خواهم کرد.



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون