دیدار رئیس فدراسیون با تیم ملی کشتی فرنگی امید اعزامی به رقابت های جهانی اسپانیا

پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ 20:04
دبیر: از تمامی کسانی که پیگیر حل مشکل ویزا بودند تشکر می کنم
ما کار خود را کرده ایم، حالا نوبت شما است
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، عصر امروز با تیم ملی کشتی فرنگی امید اعزامی به رقابت های قهرمانی زیر 23 سال جهان در اسپانیا، دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی در جمع ملی پوشان فرنگی کار گفت: تیم کشتی زیر 23 سال متشکل از کشتی گیران جوان و زیر 23 سال تیم بزرگسالان است و اکثر کسانی که به این رقابت ها اعزام می شوند در رقابت های جهانی جوانان و بزرگسالان حضور داشته اند و سایر نفرات نیز به صورت کامل در اردوها حضور داشته اند و جا دارد که به کادر فنی و شما یک خسته نباشید و خداقوت بگویم که تا اینجای کار آمده اید و مهیای حضور در رقابت های جهانی امید در کشور اسپانیا هستید.

دبیر تصریح کرد: تا آخرین لحظات مشخص نبود که تیم امید اعزام می شود یا نه و دلیل آن هم مشکل صدور ویزا بود که خدا را شکر با پیگیری هایی که از طریق رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، وزیر محترم امور خارجه، مدیرکل ها و سایر همکاران ایشان در این وزارتخانه که به صورت ویژه انجام گرفت، این مشکل حل شد و به نظرم دوستانمان در وزارت امور خارجه در این مورد سنگ تمام گذاشتند و از تمامی کسانی که پیگیر حل این موضوع بودند تشکر می کنم.

وی اظهار داشت: فدراسیون کار خود که همان ایجاد فضا و بستر مناسب برای انجام تمرینات و همچنین پشتیبانی مناسب برای اعزام تیم های ملی بوده را انجام داده و حالا نوبت شما است که بروید و پرچم سه رنگ کشور عزیزمان را بالا برده و دل مردم را شاد کنید.

دبیر گفت: البته باید نگاهتان المپیک 2024 پاریس باشد. اکثر شماها در این رقابت ها سنی بین 20 تا 24 سال خواهید داشت و به نظر من بهترین سن برای کسب مدال المپیک همین سن است.

وی ادامه داد: این اولین میدان حسن رنگرز بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان است و شما مورد سنجش قرار خواهید گرفت و بهترین موقعیت است که عیار خود را به کادر فنی نشان دهید.
 
دبیر تصریح کرد: اکثر نفرات حاضر در تیم، اعضای تیم قهرمان جهان در بلغارستان هستند و دیگر نفرات نیز از تیم ملی بزرگسالان به تیم امید اضافه شده اند که آن ها هم جزء نفرات مطرح و مدال دار هستند. قطعا شانس این را داریم که در هر 10 وزن صاحب مدال شویم و عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

رئیس فدارسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: برایتان آرزوی موفقیت می کنم، به خدا توکل کنید و با تمام وجودتان کشتی بگیرید تا باعث خوشحالی مردم عزیز کشورمان شویم.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 4)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 3)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 2)
از روز شنبه 8 اردیبهشت ماه و در کرمان
بازی بسکتبال تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
اخباری از کشتی استان گلستان (همراه با کلیپ)
به میزبانی شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 1)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز