اخباری از کشتی استان کرمانشاه

سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ 10:25
بررسی مشکلات کشتی دالاهو
دیدار با مسئولان و کشتی گیران این شهر
محمدحسین محبی در ادامه حضور خود در شهرستان های کرمانشاه دیروز (دوشنبه) در شهر دالاهو حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس هیئت کشتی کرمانشاه جلساتی را با مسئولان هیات و مربیان کشتی در محل اداره ورزش جوانان برگزار کرد و سپس در جلسه ای که در محل فرمانداری شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه، رییس آموزش و پرورش، رئیس اداره ورزش و جوانان، شهردار و اعضای شورای شهر و نماینده سپاه پاسداران شهرستان حضور داشتند شرکت کرد.
در این جلسه مقرر شد آموزش و پرورش نسبت به بازگشایی سالن کشتی خود اقدام کند، از ظرفیت سپاه پاسداران برای حمایت و ترانسفر تیم های کشتی به مسابقات خارج از شهرستان استفاده گردد وبا توجه به ظرفیت شورا و شهرداری این نهاد حمایت لازم را برای توسعه کشتی در شهر "کرند" داشته باشد.
به همت هیات کشتی شهرستان دالاهو با حضور مسئولان شهرستان و رئیس هیات کشتی استان از چند پیشکسوت کشتی شهرستان دالاهو تقدیر به عمل آمد.
محمدحسین محبی رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در ادامه در جمع ورزشکاران این شهرستان حاضر شد و ضمن خسته نباشید به کشتی گیران از آنان خواست که  تلاش کنند تا علاوه براینکه قهرمان و افتخارآفرینان کشتی استان و کشور شوند هر کدام پهلوانانی با اخلاق و مردم دار باشند.
محبی با اشاره به سختی های که در دوران کشتی متحمل شده است گفت: کشتی ریاضت دارد و کسی که توان تحمل سختی را نداشته باشد نمی تواند قهرمانی بلندآوازه گردد‌.


گالری تصاویر

برچسب ها :