با استقبال کم نظیر مردم

سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ 08:32
اعضای تیم ملی کشتی آزاد بامداد امروز به کشور بازگشتند
اعضای تیم ملی کشتی آزاد پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت های جهانی صربستان، بامداد امروز (سه شنبه) با استقبال کم نظیر مردم به کشور بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان روزهای 24 لغایت 27 شهریورماه به میزبانی شهر بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط رحمان عموزاد در وزن 65 کیلوگرم و کامران قاسم پور در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا، رضا اطری در وزن 61 کیلوگرم، محمد نخودی در وزن 79 کیلوگرم و حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم به مدال نقره، یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده بندی تیمی آمریکا با 198 امتیاز قهرمان شد و تیم ایران با 150 امتیاز نایب قهرمانی را از آن خود کرد. تیم ژاپن نیز با 70 امتیاز سوم شد.

اعضای تیم ملی کشتی آزاد پس از افتخارآفرینی در این مسابقات بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و مورد استقبال کم نظیر مردم کشتی دوست کشورمان قرار گرفتند.

در مراسم استقبال از تیم ملی کشتی آزاد مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان، جمعی از مسئولان فدراسیون و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

گالری تصاویر

برچسب ها :