محسن سوریان: با ناداوری قهرمانی آسیا از ما گرفتند

چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ 10:42
 تیم‌های آسیایی با تمام توان به قرقیزستان آمده بودند
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان پس از نایب قهرمانی ایران در آسیا گفت: با ناداوری و قضاوت یک طرفه به نفع قرقیزستان که میزبان بود، قهرمانی را از تیم کشورمان گرفتند.

محسن سوریان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: مسابقات قهرمانی آسیا را پشت سر گذاشتیم و توانستیم با 8 مدال در 10 وزن به کشور برگردیم، بچه ها 2 مدال طلا، 4 نقره و 2 برنز گرفتند.

سوریان با اشاره به سطح بالای رقابت‌ها افزود:سطح مسابقات با توجه به اینکه این رقابت ها 2 سال به دلیل کرونا برگزار نشده بود، بسیار بالا بود و همه تیم‌ها با تمام توان‌شان به این مسابقات آمده بودند که بتوانند با تجربه بیشتری در مسابقات جهانی شرکت کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با بیان اینکه از عملکرد ملی پوشان رضایت دارد، خاطر نشان کرد: بچه‌ها در حد خودشان ظاهر شدند و کشتی‌های خوبی گرفتند.

وی با اشاره به اینکه ناداوری، قهرمانی را از ایران گرفت، تاکید کرد: تیم قرقیزستان که میزبان بود تا قبل از کشتی آخر با ما امتیاز برابر داشت و در کشتی پایانی مسابقات که در وزن 80 کیلوگرم برگزار شد، علیرضا آذرشب اگر برنده می شد، ما قهرمان می شدیم و اگر شکست می خورد قرقیزها قهرمان می شدند. عملا در یک کشتی که داوری آن یک طرفه و به نفع حریف قرقیز بود، کشتی گیر ما را بازنده کردند تا میزبان قهرمان شود.

 سوریان افزود: با تمام این ناداوری‌ها، تیم  ایران در این رقابت ها برای بنده حکم قهرمان را دارد و بچه‌ها خوب کشتی گرفتند و امیدوارم تجربه‌ای شده باشد برای مسابقات جهانی که یک ماه آینده در ایتالیا برگزار می شود و از همه مهم‌تر تجربه خوبی برایشان در رده جوانان و در نهایت مسابقات المپیک و جهانی در رده بزرگسالان باشد


برچسب ها :