جمشید خیرآبادی:

دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ 15:06
حمایت های فدراسیون از کشتی کردستان بی سابقه بوده
تمرکز بر روی رده ی سنی پایه است
جمشید خیرآبادی گفت: در دو سال گذشته حمایت های فدراسیون از کشتی کردستان بی سابقه بوده است.

جمشید خیرآبادی رئیس هیئت کشتی استان کردستان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه رئیس فدراسیون کشتی نگاه بسیار مثبتی به کشتی کردستان دارد و در این راستا حمایت های ویژه ای از کشتی کردستان در زمینه های مختلف داشته است. البته این نگاه مثبت به زمان حال بر نمی گردد بلکه ایشان دوستان و همدوره های خوبی همچون فرزاد هلالی و کیومرث آیت پناه از کردستان دارد.
خیرآبادی در مورد کمک های فدراسیون به هیئت کشتی استان کردستان گفت: اولین موضوع مهم که برای هیچ هیئتی اتفاق نیافتاده اینکه خود آقای دبیر شخصا به کردستان آمدند و به مدت 2 روز پیگیر مشکلات کشتی استان بودند.

وی ادامه داد: در مدت حضور رئیس فدراسیون کشتی در کردستان ما توانستیم 24 جلسه را با مسئولان مختلف از جمله نماینده ولی وفقیه، استاندار، شهردار، شورای شهر، نمایندگان مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سپاه، آموزش و پرورش، صدا و سیما، هیئت های کشتی، پیشکسوتان و ... برگزار کنیم که همانطور که گفتم این سفر در تاریخ کشتی ایران بی سابقه بوده است.

رئیس هیئت کشتی استان کردستان تصریح کرد: البته حضور آقای دبیر به شهر سنندج ختم نشد و ایشان در شهرهای دیگر مانند قروه، سریش آباد و دهگلان حضور یافتند و حتی نماز جماعت را نیز همراه با برادران اهل تسنن اقامه کردند.

خیرآبادی اظهار داشت: یکی دیگر از کمک های فدراسیون اعطای میزبانی رقابت های قهرمانی کشور کشتی  فرنگی نوجوانان و جوانان در سال 1400 و مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد و فرنگی نونهالان در سال 1401 به استان کردستان بود که برگزاری این مسابقات در کردستان اولا نشان از اعتماد کامل فدراسیون به هیئت کشتی استان و مهمان نوازی استان دارد و ثانیا در جهت رشد و ارتقاء رده های سنی پایه بسیار تأثیر گذار است.

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی با اعلام اینکه فدراسیون از نظر مالی نیز کمک های خوبی به هیئت کشتی استان کردستان کرده است، گفت: یکی از هیئت هایی هستیم که بیشترین کمک مالی را از فدراسیون کشتی دریافت کرده ایم و این نشان می دهد که فدراسیون به دنبال رشد کشتی در کردستان است، از سوی دیگر رئیس فدراسیون با هزینه ی شخصی، چاپ کتاب آموزشی کشتی را تقبل کردند تا در اختیار نونهالان و نوجوانان قرار گیرد.

خیرآبادی ادامه داد: نگاه فدراسیون به مربیان استان نیز در راستای دادن انگیزه به آن ها است، بطور مثال ما نماینده ای در رقابت های جهانی امید که سال گذشته برگزار شد نداشتیم، اما فدراسیون حاج علی عظیمی از مربیان اهل تسنن را بعنوان مربی تیم ملی به این مسابقات اعزام کرد تا انگیزه خوبی برای مربیان استان و تجربه ی خوبی نیز برای این مربی باشد، ضمن اینکه شاهد بودیم که این مربی هنگام کسب مدال کشتی گیران کشورمان با پرچم ایران بر روی تشک دور افتخار زد.

وی افزود: نگاه فدراسیون در مورد حضور سامان عزیزی بعنوان مربی تیم ملی نونهالان نیز بسیار مثبت و انگیزشی بود، چراکه وی با نظر رئیس فدراسیون در اردوی تیم ملی حضور یافت و این موضوع می تواند انگیزه ی خوبی برای این قهرمان اسبق کشتی کردستان باشد از سوی دیگر ما 6 سهمیه اضافه برای حضور در جام تختی دریافت کردیم که خود این موضوع نیز تأکیدی بر نظر مثبت فدراسیون بر کشتی کردستان دارد.

رئیس هیئت کشتی کردستان تصریح کرد: قطعا تمرکز ما بر روی کشتی پایه است و حتی خود رئیس فدراسیون به من پیشنهاد داد که برای آموزش کشتی گیران نونهالان در کردستان حضور یابد که این نشان از علاقه ی وی به کشتی کردستان دارد.

خیرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالیم فردی بر مسند فدراسیون نشسته که منافع ملی برایش از همه چیز بالاتر است و نگرش به کشتی استان های کشور از جمله استان های کردستان و سیستان و بلوچستان و مدیریت در کشتی را در عمل به اثبات رسانده است.




برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی(گزارش تصویری2)
از روز شنبه 8 اردیبهشت ماه و در کرمان
بازی بسکتبال تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
اخباری از کشتی استان گلستان (همراه با کلیپ)
به میزبانی شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 1)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 1)
فدراسیون کشتی برترین فدراسیون ورزشی در سال ۱۴۰۲ شد
امین میرزازاده آقای ورزش ایران در سال 1402 شد