محمد ابراهیم امامی:

یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ 12:07
بیش از 45 سال است که در کشتی تهران حضور دارم
دغدغه های جامعه ی کشتی باید مرتفع شود
دفتر هیئت تا تکمیل شدن سالن شهدای هفتم تیر، در فدراسیون خواهد بود
محمد ابراهیم امامی گفت: بیش از 45 سال است که در کشتی تهران حضور دارم و آگاهی کاملی از نقاط ضعف و قوت آن بدست آورده ام.

محمد ابراهیم امامی سرپرست هیئت کشتی استان تهران در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: بیش از 45سال است که در کشتی کشور و تهران حضور دارم و به انحای مختلف در جای جای آن کار کرده ام.

وی ادامه داد: جامعه ی کشتی به واسطه ی حضورم در سازمان لیگ و کمیته داوران و همچنین اجرایی مسابقات کشتی، شناخت خوبی از بنده داشته و متقابلا بنده نیز شناخت خوبی از این عزیزان دارم.

امامی تصریح کرد: وقتی روز گذشته رئیس فدراسیون کشتی با من در مورد سرپرستی هیئت کشتی استان تهران صحبت کرد، بنده به واسطه ی اینکه مسئولیت سخنگویی فدراسیون و همچنین انجام کارهای سرپرستی تیم های ملی بزرگسالان برای رقابت های جهانی صربستان به من سپرده شده، دلایلی را برای نپذیرفتن آن آوردم اما علیرضا دبیر بنده را متقاعد کرد که برای سر و سامان دادن به وضعیت کشتی تهران پای در این راه سخت بگذارم.

داور درجه یک بین المللی کشورمان که بارها سابقه قضاوت در رقابت های جهانی و سابقه قضاوت در المپیک 2016 را دارد در خصوص پذیرفتن این سمت گفت: بهرحال بنده هم جزئی از جامعه ی کشتی تهران هستم و اشراف کاملی از وضعیت کشتی آن دارم، همانطور که می دانید کشتی تهران فاصله ی زیادی با روزهای اوج خود دارد و بسیاری از مربیان، پیشکسوتان، داوران ارشد و قهرمانان آن به دلایل شخصی طرد شده اند.

وی ادامه داد: بهرحال اگر می خواهیم موفقیتی حاصل شود باید از تمامی ظرفیت ها و داشته های خود استفاده کنیم، ضمن اینکه خرد جمعی و استفاده از نظرات سازنده بزرگان بسیار کارساز خواهد بود.

سرپرست هیئت کشتی استان تهران با بیان اینکه تا زمانی که سالن شهدای هفتم تیر بازسازی کامل شود، در دفتر هیئت کشتی  در محل فدراسیون پیگیر کارها خواهد بود گفت: سالن شهدای هفتم تیر تهران توسط فدراسیون کشتی در حال بازسازی و نوسازی کامل است و انشاء اله تا حدود دو ماه دیگر آماده و در اختیار هیئت کشتی تهران قرار می گیرد. اما تا آن زمان مکانی، در محل فدراسیون در اختیار ما خواهد بود تا امورات کشتی تهران روی زمین نماند.

وی در مورد کادر اجرایی هیئت کشتی استان گفت: در حال بررسی شرایط موجود هستم، نفراتی که بتوانیم از دانش و کارآیی آن ها بهره ببریم حفظ می کنیم و اگر نیاز باشد نیز نفرات جدیدی را برای پیشبرد کار اضافه خواهیم کرد.

امامی افزود: البته تا شکل گیری کار و اینکه بتوانیم در خدمت جامعه ی کشتی تهران باشیم نیازمند مدت زمان کوتاهی هستیم تا نسبت به شکل گیری کادر اداری و همچنین انجام سایر امور اقدام کنیم، اما در این مدت بهترین استفاده را از زمان خواهم کرد تا بتوانم جلسات سازنده ای را از جمله موارد فنی و اجرایی با مربیان، پیشکسوتان، قهرمانان، داوران و دست اندرکاران کشتی و ورزش تهران برگزار کنم.

سرپرست هیئت کشتی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون کشتی بارها در مجامع و جلسات و مصاحبه های خود اعلام کرده است که در مورد هیئت های کم کار با کسی تعارف ندارد و اینکه تمامی ما آمده ایم که کشتی کشور بالا برود و در این راه اگر نیاز به جابجایی باشد، اقدام خواهد کرد.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 4)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 3)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 2)
از روز شنبه 8 اردیبهشت ماه و در کرمان
بازی بسکتبال تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
اخباری از کشتی استان گلستان (همراه با کلیپ)
به میزبانی شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 1)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز