اتفاق جالب روز آخر اردوی تیم ملی کشتی نونهالان

جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ 18:58
اشتیاق کشتی گیران نونهال برای عکس یادگاری با محمد بنا
توصیه‌های بنا به نونهالان برای آینده
اردوی تیم ملی کشتی نونهالان در حالی به پایان رسید که شوق نونهالان کشتی برای گرفتن عکس یادگاری با محمد بنا یکی از نکات جالب توجه روز آخر این اردو بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، اردوی 10 روزه تیم ملی نونهالان کشتی فرنگی و آزاد در حالی به پایان رسید که 88 نونهال فرنگی کار و آزادکار منتخب کشورمان یک تجربه متفاوت را در زندگی ورزشی‌شان ثبت کردند.

اردو در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی و تمرین در خانه‌های کشتی شهید مصطفی صدرزاده و شهید ابراهیم هادی ، یکی از برنامه‌های این اردو بود که سبب شده بود نونهالانی که در راه اول هستند، در شروع کارشان در کشتی در محلی تمرین کنند که قهرمانان و مدال‌آوران بزرگ کشتی تمرین می کنند.

دیدن کشتی گیران و مربیان مطرح از نزدیک هم سبب شده بود نونهالان در این اردو با انگیزه بیشتری تمرین کنند تا روزی به جایگاه آنها برسند.

در کنار کشتی گیران مطرحی مانند حسن یزدانی، محمدرضا گرایی، امیر حسین زارع، کامران قاسم پور، هادی ساروی و خیلی از کشتی گیران بزرگسال و نام و نشان دار دیگر، یکی دیگر از چهره‌های محبوب که در کانون توجه کشتی‌گیران نونهال قرار گرفته بود، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بود، برترین سرمربی قرن ورزش ایران که همزمان با اردوی نونهالان، تیم کشتی فرنگی بزرگسالان را آماده حضور در مسابقات جهانی صربستان می کند.

دیروز در شرایطی اردوی نونهالان به پایان رسید که تعدادی از کشتی گیران نونهال پیش از رفتن به خانه‌هایشان با دیدن بنا در محوطه کمپ تیم های ملی به سمت او رفتند و با سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی عکس یادگاری گرفتند.

علاوه بر فرنگی کاران، کشتی گیران آزاد کار نونهال هم برای عکس گرفتن با سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی علاقه زیادی نشان می دادند تا مشخص شود محبوبیت این مربی تنها مختص فرنگی کاران نیست.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی هم با فراغ بال به درخواست نونهالان کشتی برای گرفتن عکس درخواست مثبت داد و در صحبت‌هایی کوتاه سعی کرد به آنها توصیه‌هایی برای آینده این کشتی گیران نونهال داشته باشد.


گالری تصاویر

برچسب ها :