دیدار رئیس فدراسیون با فرمانده سپاه مازندران

پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ 15:04
سردار مسلمی: موفقیت کشتی گیران در میادین بین المللی ارزشمند است
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که در استان مازندران حضور دارد، بعد از ظهر امروز با سردار دکتر سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دبیر در این دیدار خواستار حمایت ویژه سپاه مازندران از کشتی در استان شد و گفت: سپاه امکانات خوبی دارد که می تواند آن را در اختیار کشتی استان قرار دهد.

وی افزود: کشتی یک ورزش ملی است و همین ملی بودنش باعث می شود که همه نسبت به آن احساس مسئولیت کنند و سپاه نیز می تواند نقش بسیار سازنده ای را در موفقیت کشتی گیران ایفاء کند.

سردار مسلمی نیز با حمایت از ورزش ملی کشور گفت: کشتی افتخارات زیادی را کسب کرده که بخش زیادی از آن توسط ورزشکاران مازندرانی بوده، ما تلاش می کنیم که در قالب یک تفاهم نامه بتوانیم کمک های لازم را به کشتی مازندران انجام دهیم.

فرمانده سپاه مازندران تصریح کرد: وقتی کشتی گیران در میادین بین المللی کسب افتخار می کنند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز در می آورند باعث غرور و سربلندی ایران می شود و این کار بسیار بزرگی است.

وی در پایان با تأکید بر استعدادیابی در نقاط مختلف استان براساس توانمندی موجود در در حوزه ورزش به خصوص کشتی خاطرنشان کرد: آمادگی لازم برای ارائه سالن های کشتی بسیج برای کشتی وجود دارد.

در این دیدار حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان، عسکری محمدیان رئیس، شهرام جعفری نایب رئیس هیئت کشتی استان مازندران، محمد موسایی رئیس امور استان و اکبرنژاد حراست فدراسیون کشتی و جمعی از مسئولان سپاه مازندران حضور داشتند.



گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون