دلخانی: کار درمانی را شروع کرده‌ام

چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ 11:55
پزشکان دو هفته دیگر درباره زمان شروع تمریناتم نظر می دهند
با قدرت و انگیزه بیشتر دوباره بر می گردم
دلخانی پس از عمل جراحی آرنج از آغاز کار درمانی برای بهبود آسیب دیدگی‌اش خبر داد و گفت: با قدرت و انگیزه بیشتری دوباره به تشک کشتی بر می گردم.

میثم دلخانی ملی پوش وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی پس از عمل جراحی آرنج در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: پس از اینکه در مسابقات تورلیخانوف قزاقستان در مبارزه قبل از فینال دچار آسیب دیدگی شدم، در بازگشت به ایران، ام آر آی دادم و پزشکان تشخیص دادند که رباط ام سی ال داخلی آرنج دست چپم دچار پارگی کامل شده است. همچنین کپسول مفصل‌های آرنج هم پارگی داشت.

دلخانی افزود: پس از جلسه پزشکی، هفته گذشته عمل جراحی انجام دادم که خدا را شکر موفقیت آمیز بود و الان در حال گذراندن دوران نقاهت هستم.

قهرمان وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان در سال 2021 اظهار داشت: پس از عمل جراحی، آقای دکتر دبیر و آقای سوریان به ملاقات من آمدند و با حضور و صحبت‌هایشان به من انگیزه و دلگرمی دادند که از آنها تشکر می کنم.

دلخانی با اشاره به اینکه کار درمانی را آغاز کرده است، گفت: فعلا دستم در آتل است اما از همین هفته تمرینات هوازی را شروع می کنم و قرار است پزشک دو هفته دیگر دوباره وضعیت آرنجم را چک کند و بر اساس وضعیتی که آرنج من پیدا کرده است، درباره ادامه درمان و شروع تمریناتم تصمیم گیری کند.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم روند درمان مصدومیتم سریع پیش برود تا خیلی زود با قدرت و انگیزه بیشتری نسبت به قبل به تشک کشتی و مسابقات برگردم.



برچسب ها :