حضور رئیس فدراسیون کشتی در جمع ملی پوشان نوجوان (همراه با گزارش تصویری)

سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ 18:09
دبیر: هدف اصلی شما قهرمانی در المپیک باشد
کسب مدال در رده ی نوجوانان اهمیت بالایی ندارد
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، ظهر امروز در اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان که در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی شهید سلیمانی در حال برگزاری است، حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دبیر در جمع کادر فنی و کشتی گیران تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان گفت: ابتدا از مجید ترکان و محسن سوریان سرمربیان و کادر فنی تیم های ملی نوجوانان قدردانی می کنم. چراکه تمام وقت خود را برای شما گذاشته اند و به صورت شبانه روزی در اردو به سر می برند.

وی ادامه داد: من به تمامی مربیان تیم های ملی گفته ام که باید منظم و برای کشتی گیران خود یک الگو باشید و اگر مدیر باشید و وقت بگذارید موفق خواهید شد.

دبیر با اشاره به اینکه کسب مدال در رده ی نوجوانان اهمیت بالایی ندارد، تصریح کرد: اگر واقعا دست من باشد دوست ندارم کشتی گیران را تا سن 17، 18 سال به مسابقاتی مانند قهرمانی آسیا یا جهان اعزام کنم، چراکه آن ها باید تا این سن تنکنیک و تاکتیک را یاد بگیرند اما به دلیل اینکه از قوانین اتحادیه جهانی طبعیت می کنیم تیم های خود را به این رقابت ها اعزام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این را بدانید که شما در کمپ تیم های ملی حضور دارید تا زندگی قهرمانان را ببنید و هدفتان کسب قهرمانی در المپیک باشد و فقط برای رسیدن به مدال طلا تلاش کنید نه مدال های نقره و برنز. این را هم بدانید که ابتدا باید از نظر اخلاقی و سلامت  در جامعه الگو باشید و به یاد خدا باشید. برایتان مهم باشد که همزمان که عضلات خود را رشد می دهید، اخلاق خود را هم رشد دهید و از موفقیت ها و اشتباهات قهرمانان گذشته درس بگیرید.

دبیر تصریح کرد: شما آینده کشتی ایران هستید، انشاء اله که در مسابقات پیش رو موفق باشید، چراکه وقتی لباس تیم ملی را برتن می کنید، نماینده یک ملت هستید. اگر حریف از شما بهتر بود و شکست خوردید اشکالی ندارد اما اگر کشتی گیری در هر رده ی سنی کم بگذارد من از آن نمی گذرم چراکه هرکدام از شما یک سردار برای این مملکت هستید و برای بالا بردن پرچم کشور خود نباید کم بگذارید.



عکس از سعید احمدیان

گالری تصاویر

برچسب ها :