مسعود واحدی: فدراسیون در رده نونهالان از ما مدال نمی خواهد

چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ 14:44
بچه ها در محلی تمرین می کنند که قهرمانان بزرگی تمرین کرده‌اند
 سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه فدراسیون در رده نونهالان از ما انتظار مدال ندارد، گفت: هدفمان پشتوانه‌سازی و ساختن یک نسل کشتی گیر خوب برای آینده است.

مسعود واحدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: اولین اردوی تیم ملی نونهالان با حضور 44کشتی گیر جهت حضور در مسابقات آسیایی بحرین آغاز شده است و دومین مرحله اردو هم متصل به اعزام تیم به مسابقات بحرین خواهد بود.

واحدی با اشاره به برگزاری اردوی نونهالان در خانه کشتی، افزود: بچه‌ها در محلی تمرین می کنند که قهرمانان بزرگ تمرین می کنند و این جای تشکر و قدردانی ویژه از رئیس فدراسیون دارد که این امکان برای تیم نونهالان فراهم شده است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان درباره نفرات حاضر در اردو اظهار داشت: بچه‎هایی که در اردو حضور دارند از مسابقات قهرمانی کشور در سنندج گزینش شده‌اند و شرایط خوبی دارند.

وی با بیان اینکه  با توجه به هدف فدراسیون که پرورش نونهالان برای سال های آتی و پشتوانه سازی است، برنامه‌ریزی کرده ایم، تصریح کرد: به دنبال این هستیم نسلی خوب برای کشتی کشورمان بسازیم تا در آینده مدال‌های رنگارنگ مسابقات جهانی و المپیک نصیب این نونهالان شود.

واحدی تاکید کرد: ریاست فدراسیون کشتی همیشه به ما گوشزد کرده اند که در رده نونهالان به دنبال مدال نباشیم، این خواسته به حق است و انضباط و وزن کم نکردن بچه ها از اولویت‌های ما در تیم است

 سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم همان طور که یک کشتی گیر قهرمان تحویل جامعه می دهیم، یک پهلوان هم تربیت کنیم و بچه ها از نظر اخلاقی طوری پرورش پیدا کنند که مسائل اخلاقی هم برای آنها اهمیت داشته باشد و به جامعه خودشان خدمت کنند.


برچسب ها :