اسماعیل‌نژاد: 10 نفر برتر قهرمان کشوری نونهالان به آسیایی اعزام می شوند

چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ 13:51
کسب نتیجه معیار فدراسیون برای مسابقات آسیایی بحرین نیست
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از اعزام 10 نفر برتر مسابقات قهرمان کشوری به مسابقات آسیایی بحرین خبر داد.

فرهاد اسماعیل نژاد سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: اولین اردوی آمادگی تیم ملی نونهالان برای حضور در مسابقات آسیایی بحرین از روز 16 خردادماه با حضور 44 کشتی گیر در 10 وزن، در خانه کشتی شهید هادی آغاز شده است.

اسماعیل نژاد اظهار داشت:متاسفانه با توجه به تراکم زمابندی مسابقات نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قهرمان کشوری و همچنین فصل امتحانات بچه‌ها،  انتخابی نونهالان دیر برگزار شد و به اجبار اولین اردو از 16 خرداد آغاز شد که 10روز طول می کشد و با توجه به پیشنهاد آقای دبیر که نباید به بچه ها فشار مضاعف بیاید، روزی یک جلسه تمرین داریم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان افزود: پس از پایان این مرحله، اردوی بعدی که از 31 خرداد آغاز می شود، متصل به اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا است که در روزهای 9 تا 11 تیرماه در بحرین برگزار می شود.

وی ادامه داد: در نهایت تیم با یک اردوی 10 روزه و یک اردوی 7 روزه و بدون شرکت در تورنمنت تدارکاتی داخلی یا خارجی  به بحرین می رود.

 اسماعیل نژاد با بیان اینکه برای فدراسیون کشتی در مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین نتیجه معیار نیست، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه نفراتی که در مسابقات قهرمانی کشور، برتر شده‌اند انگیزه تمرین داشته باشند، با موافقت آقای دبیر تیم به مسابقات آسیایی اعزام می شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان درباره انتخاب ترکیب نهایی برای مسابقات قهرمانی آسیا هم گفت: با توجه به فرصت کم نمی توانیم برای ترکیب نهایی 10 نفره مسابقه انتخابی برگزار کنیم، مگر اینکه ملی پوشی به دلیل آماده نشدن پاسپورت و ویزا و یا آسیب دیدگی، تغییر پیدا کند اما استخوان بندی تیم همان 10 نفر برتر مسابقات قهرمان کشوری است که در وزن 38 کیلو تا 85 کیلو قهرمان شده اند و ان شاء الله تیرماه به مسابقات بحرین اعزام خواهند شد.




برچسب ها :