رسول گرمسیری:

دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ 10:51
چرخه انتخابی به کشتی گیران پشت خط مانده انگیزه داده است
ملی پوش وزن82 کیلوگرم کشتی فرنگی معتقد است که انتخاب ملی پوشان بر اساس چرخه انتخابی سبب شده است کشتی گیران پشت خط مانده انگیزه بگیرند و برای اثبات حقانیتشان بجنگند.

رسول گرمسیری ملی پوش وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: ششمین مرحله اردوی تیم ملی در حالی به پایان رسید که کادر فنی تیم ملی برای هر تیمی که به مسابقات اعزام می شود، یک برنامه جداگانه و خاص دارد که قابل تحسین است.

گرمسیری اظهار داشت: با توجه به تمریناتی که در اردوها پشت سر می گذاریم، سعی می کنم با کسب آمادگی کامل در مسابقاتی که کادر فنی در نظر گرفته است، شرکت کنم و بتوانم انتظارات را برآورده کنم.

فرنگی کار وزن 82 کیلوگرم ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان که اواخر فروردین برگزار شد، توانست به مدال طلا برسد، خاطر نشان کرد: در مغولستان اولین مدال آسیایی‌ام را کسب کردم و از زحمات کادر فنی و پزشکی تشکر می کنم و امیدوارم در مسابقات بعدی که اعزام می شوم باز هم بتوانم با به مدال برسم و پرچم ایران را به اهتزاز در بیاورم.

گرمسیری در پایان با اشاره به اینکه چرخه انتخابی به همه کشتی گیران انگیزه داده است، تصریح کرد:تیم منتخب فرنگی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا از دل مسابقات جام تختی انتخاب شد و این تصمیم برای کشتی گیرانی که پشت خط تیم ملی هستند، یک انگیزه مضاعف به وجود آورده است که برای اثبات حقانیت خودشان بجنگند و از رسیدن به تیم ملی ناامید نشوند.




برچسب ها :