امینی: قزاقستان محک خوبی برای طلایی‌های نروژ است

سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ 17:36
چرخه نهایی انتخابی تیم ملی، پس از جام تختی آغاز می شود
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، رقابت‌های بین‌المللی جام بولات تورلیخانوف قزاقستان را یک محک جدی برای سه طلایی جهانی اعزامی به این مسابقات دانست.

احسان امینی، مربی تیم ملی کشتی آزاد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: با سه طلایی رقابت‌های جهانی نروژ و امیر حسین فیروزپور که ماه گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلا رسید، امشب عازم رقابت‌های رنکینگ‌دار قزاقستان هستیم، وضعیت بدنی بچه‌ها خوب و است و امیدوارم دست پر از مسابقات برگردیم.

امینی در ادامه با اشاره به سطح این مسابقات، اظهار داشت: با توجه به اسامی شرکت کنندگان، مسابقات از سطح خوبی برخوردار است، هندی ها با عنوان‌دارهای جهانی به این رقابت‌ها می آیند، قزاقستان میزبان هم با سه تیم پا به این مسابقات می گذارد و کشتی گیران تیم‌های دیگر هم کیفیت خوبی دارند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به اعزام حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیرحسین زارع سه طلایی رقابت‌های جهانی نروژ به قزاقستان تصریح کرد: با توجه به دور بودن این سه ملی پوش از مسابقات، در رقابت‌های بین المللی قزاقستان هم به دنبال محک زدن آنها هستیم و هم با نتایجی که می گیرند می توانند از نظر رنکینگ جایگاه خوبی پیدا کنند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه تیم ملی کشتی آزاد پس از مسابقات قزاقستان، خاطرنشان کرد: بعد  از مسابقات قزاقستان، رقابت‌های جام تختی را پیش رو داریم که همه مدعیان تیم ملی حتی مدال آوران جهانی به جز دارندگان مدال طلای جهان و آسیا که معاف هستند، باید حضور داشته باشند.

امینی افزود: پس از جام تختی، مرحله نهایی چرخه انتخاب ملی پوشان آغاز می شود و مدعیان در تورنمنت‌های بین‌المللی یا در مسابقات داخلی محک می خورند تا ترکیب اصلی برای مسابقات جهانی صربستان مشخص شود.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون