عباس مطیعی: اعزام به مسابقات بین المللی انگیزه مربیان سازنده را بالا می برد

یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ 09:40
رسانه‌ها هر چه بیشتر به کشتی بپردازند، باشگاه ها شلوغ تر می شود
مربی سازنده استان گیلان که قرار است همراه با تیم منتخب کشتی آزاد به تورنمنت قزاقستان اعزام شود، معتقد است که تصمیم فدراسیون در اعزام مربیان سازنده به مسابقات بین‌المللی همراه با تیم‌های ملی، انگیزه آنها را برای ادامه فعالیت و استعدادیابی در باشگاه‌ها بالاتر می برد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، اعزام مربیان سازنده همراه با تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به مسابقات بین‌المللی یکی از سیاست‌‎های فدراسیون در چند وقت اخیر بوده است، سیاستی که در راستای پاسداشت و قدردانی از زحمات مربیانی است که در خط اول پشتوانه‌سازی و کشف استعدادهای کشتی قرار دارند.

بر این اساس در حالی تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان روز 11 خرداد ماه به تورنمنت رنکینگ دار تورلیخانوف قزاقستان اعزام می شود که یکی از مربیان سازنده استان گیلان همراه با سایر اعضای کادر فنی به این مسابقات اعزام می شود.

عباس مطیعی مربی سازنده استان گیلان که قرار است همراه با تیم ملی کشتی آزاد به تورنمنت قزاقستان اعزام شود، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: با تصمیم جدید فدراسیون در ماه‌های اخیر از مربیان سازنده و زحمتکشی که در شهرستان‌ها فعالیت می کنند، برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت می شود  تا این مربیان همراه با کادر فنی تیم ملی، در تمرینات حضور داشته باشند و به تورنمنت‌ها و مسابقات بین‌‌المللی اعزام می شوند.

مطیعی با بیان اینکه دعوت از مربیان سازنده به اردوهای تیم ملی کشتی، باعث بالا رفتن انگیزه آنها شده است، اظهار داشت: حضور مربیانی که در شهرهای مختلف برای کشتی تلاش می کنند در اردوی تیم ملی، تاثیر بالایی در ادامه روند فعالیت‌شان در باشگاه‌هایشان دارد و سبب می شود پس از بازگشت به شهرشان، با انگیزه بیشتری کار کنند.

مربی سازنده استان گیلان در پایان با بیان اینکه موفقیت‌های سال گذشته کشتی در المپیک و مسابقات جهانی باعث افزایش علاقمندی به کشتی و شلوغ شدن باشگاه‌ها شده است، تاکید کرد: در کنار این افتخارات، رسانه‌ها هم با منعکس کردن این موفقیت‌ها نقش مهمی در افزایش علاقه به کشتی در سطح جامعه دارند و نوجوانان و جوانان وقتی در رسانه موفقیت‌های کشتی را می بینند، بیشتر علاقمند می شوند که به سمت کشتی بیایند و این باعث می شود تا باشگاه‌ها شلوغ تر شود.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 4)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 3)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 2)
از روز شنبه 8 اردیبهشت ماه و در کرمان
بازی بسکتبال تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
اخباری از کشتی استان گلستان (همراه با کلیپ)
به میزبانی شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 1)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز